Ik zie alweer veel mooie foto's langskomen Ik heb Jeaylin met Nikki af, zijn er helaas niet echt veel en vind ze niet zo super als vorige keer, ik heb veel foto's waar Jeaylin niet echt vrolijk kijkt
Ik krijg helaas een error als ik op jou link klik.
Ik zie wel echt verschil met de foto's wat zonlicht bij was, daar vind ik de kleuren gewoon mooier. Bij iedereen doe ik ook wat foto's met een andere bewerking zoals Z/W of deels of in soft tones etc. je mag ook gewoon aangeven als je iets juist mooi of juist niet mooi vind.
Inderdaad dat verschil zie je wel goed , zon is toch veel mooier! Bij mij doet die het wel ook op mijn telefoon waar ik niet op ben ingelogt? Dus dan weet ik niet waarom die het niet doet
deze zijn van sandra en zirocco en toen ik bezig was met bewerken , geeft me laptop weer een error dus kan ik alweer niet verder met met die van zirocco ben ik een heel eind , hopelijk doen de links het nu
ik heb ze ook op facebook als de links het niet doen
Ik heb bijna al mijn tentamens erop zitten dus dan kan ik me weer op de foto's gaan richten! De rest van mijn foto's komen in de loop van deze week, misschien morgen al een paar. Ik doe mn best
Ik werk niet op alle foto's de touwtjes weg, ben daar nog niet zo goed in en kost daarom erg veel tijd. Mocht iemand dit wel graag willen, dan hoor ik het graag en ga ik mijn best doen!
Ik heb het beetje druk , ga proberen morgen weer verder te gaan maar moe alles even overzetten op andere laptop en hopen dat die het daar wel goed op doet , dus probeer er aankomende week fotos bij te zetten