FM] Modellen A'dam Gaasperplas 4 mei / GZ: Fotografen en Mua

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 11:20

Heb een auto geregeld hopen dat het door gaat.

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 08:47

Weer ziet minder slecht uit, half bewolkt, winderig, ochtend 55% kans op een buitje, middag 7%, het is wel koud.

Channiiiej

Re: [FM] Modellen A'dam Gaasperplas 3/11 *fotografen gezocht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 17:07

Helaas blijft de voorspelling er bij mij dramatisch uit zien.. :( Hoorde nu zelfs dat er misschien weer storm komt zondag..

Afbeelding

Ben bang dat we de meeting moeten gaan verplaatsen.. Ik wacht het weerbericht zaterdagmiddag nog af, maar heb helaas niet veel goede hoop..

Als we de meeting gaan verplaatsen, wat lijkt jullie dan de beste optie? Een andere datum zoeken in de komende weken, waarop zoveel mogelijk mensen kunnen? Of de meeting echt een paar maandag uitstellen en ergens in maart/april plannen, met de hoop dat we dan beter weer hebben?

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:36

Ik hoorde net ook op de radio dat er voor zondag weer een storm gepland staat....
Hoop dat het mee valt!!

kashmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:02

Ik denk zelf in april.. Aangezien er beter weer is. Kunnen er ook in jukrjes worden geshoot. Toch?

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 18:13

kashmira schreef:
Ik denk zelf in april.. Aangezien er beter weer is. Kunnen er ook in jukrjes worden geshoot. Toch?

Ja, vandaar ook de optie om het naar april te verplaatsen. Hoop alleen dat alle modellen en fotografen dan ook mee willen blijven doen, aangezien het nog erg ver weg is!

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:27

Voor zover het er nu naar uit ziet kan het in april, op het weekend van 19 april na!

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 18:35

Als we daadwerkelijk kiezen om de meeting te gaan verplaatsen, zal er een datumprikker worden opgesteld zodat we voor iedereen een geschikte datum kunnen vinden! Misschien komen er dan zelfs nog enkele fotografen bij.. Er waren enkele die graag nog mee wilden doen, maar niet op deze datum konden!

Wel heel jammer want had me er echt op verheugd! Maarja, aan het weer kunnen we niets veranderen!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:51

Als de datum wordt verplaatst, zou ik me graag weer beschikbaar willen stellen als fotografe. Wel balen van het weer jongens -O- heb er ook last van.

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:04

Van mij mag t ook wel ri maart. Alleen liever voor of naar aprik :o , dan ben ik en mn zusje jarig in die maand en het concours van de club is in die maand waarbij we allemaal moeten helpen haha

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:27

Als ik kan ga ik wellicht ook mee naar de verplaatste datum. :=

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 19:29

Gezellig allemaal! Heeft het slechte weer toch ook nog positieve punten haha! :+

Wij gaan gewoon op zoek naar een datum waarop iedereen (iig zoveel mogelijk) kan :) Komt vast goed!

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:40

Auto afgemeld, ga zaterdag met de trein naar Wormerveer-Fotoflits, zie je daar Rich.

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:43

Hij wordt sowieso verzet dus? Haha

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 21:18

Ik maak zaterdagochtend de definitieve beslissing, of zijn er mensen die het eerder willen weten?
Denk dat het 80% zeker is dat het niet doorgaat, weer ziet er zo slecht uit!

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:49

Als het enigszins mogelijk is zou ik het liever morgen al willen weten, dan kan ik namelijk nog een nee in een ja veranderen voor dingen die ik nu heb afgezegd voor zondag :)

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 08:28

Mijn weerapp geeft aan dat het zondag tot 2 of 3 uur 2% kans is op wat spatjes tot geen regen deels zonnig.
En vanaf 2 of 3 uur meest bewolkt met spat buien.
Zondag had ik een boktmeeting, met weervoorspelling in de ochtend van buien en wind.
TS. canseld de ochtend sessie en ging voor een middag sessie.
6 modellen en 6 fotografen van 13.00 tot 16.15.
Zo iets zou de TS ook kunnen doen maar dan in de ochtend.
Een indeling maken van 40 min per model en zorgen dat we om 2.00 klaar zijn.
Ik zeg we gaan ervoor met een ander indeling dat we om 14.00 met uitloop tot 14.30 klaar zijn.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 09:03

JAZZ4ff schreef:
Auto afgemeld, ga zaterdag met de trein naar Wormerveer-Fotoflits, zie je daar Rich.

Richard is afgelopen woensdag van het paard gesodemieterd. -O- Zo even naar HA. Ik kijk het even aan of het verstandig is om naar Wormerveer te gaan. In ieder geval alleen in de middag als ik ga.

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 09:15

Heb ff letterlijk de tekst van mijn weerapp gekopieerd;

"Zondagochtend is het onstuimig, met in het Waddengebied nog enige tijd een stormachtige wind en kans op zware windstoten. In de middag zwakt de wind langzaam af. Gedurende de dag trekt een aantal buien over het land met kans op een klap onweer. Het wordt 12 graden."

Alle weerberichten zeggen iets anders, maar overal blijkt wel uit dat het niet echt lekker weer wordt.. Het is altijd lastig omvde beslissing te nemen een meeting af te lassen, omdat het op de dag zelf zou kunnen meevallen.. Maar ik wil het risico niet nemen dat de visagiste en haarstyliste 2 uur bezig zijn geweest, en het vervolgens regent.

Ik heb naast mijn eigen weerapp, nog verschillende andere weersites bekeken (oa ook KNMI) en daarop mijn keuze gebaseerd.

Bij deze las ik definitief de meeting af, en zal hij verplaatst gaan worden naar maart/april
Ik zal een deze dagen een datumplanner gaan aanmaken!

De reden dat ik mijn beslissing nu al heb genomen ipv zaterdag, is dat het weerbericht al enkele dagen hetzelfde blijft en ik dat niet zo snel nog zie veranderen. Bovendien kunnen mensen nu nog andere activiteiten plannen.

Ik hoop dat jullie je hierin allemaal kunnen vinden en dat we met zn alle in het nieuwe jaar in de herkansing kunnen gaan!
Laatst bijgewerkt door Channiiiej op 01-11-13 09:23, in het totaal 2 keer bewerkt

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 09:17

Vervelend al die verschillende weerapps.
Wordt dus een spring shoot.
Bagheera_206 schreef:
JAZZ4ff schreef:

Richard is afgelopen woensdag van het paard gesodemieterd. -O- Zo even naar HA. Ik kijk het even aan of het verstandig is om naar Wormerveer te gaan. In ieder geval alleen in de middag als ik ga.
Beterschap.
Ga de hele dag waarschijnlijk, een nieuw flits set laat ik ff rusten, ga mei 2014 een nieuwe auto kopen.

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 11:27

Channiiiej schreef:
Heb ff letterlijk de tekst van mijn weerapp gekopieerd;

"Zondagochtend is het onstuimig, met in het Waddengebied nog enige tijd een stormachtige wind en kans op zware windstoten. In de middag zwakt de wind langzaam af. Gedurende de dag trekt een aantal buien over het land met kans op een klap onweer. Het wordt 12 graden."

Alle weerberichten zeggen iets anders, maar overal blijkt wel uit dat het niet echt lekker weer wordt.. Het is altijd lastig omvde beslissing te nemen een meeting af te lassen, omdat het op de dag zelf zou kunnen meevallen.. Maar ik wil het risico niet nemen dat de visagiste en haarstyliste 2 uur bezig zijn geweest, en het vervolgens regent.

Ik heb naast mijn eigen weerapp, nog verschillende andere weersites bekeken (oa ook KNMI) en daarop mijn keuze gebaseerd.

Bij deze las ik definitief de meeting af, en zal hij verplaatst gaan worden naar maart/april
Ik zal een deze dagen een datumplanner gaan aanmaken!

De reden dat ik mijn beslissing nu al heb genomen ipv zaterdag, is dat het weerbericht al enkele dagen hetzelfde blijft en ik dat niet zo snel nog zie veranderen. Bovendien kunnen mensen nu nog andere activiteiten plannen.

Ik hoop dat jullie je hierin allemaal kunnen vinden en dat we met zn alle in het nieuwe jaar in de herkansing kunnen gaan!

Heb zelfs gehoord dat het zondag weer een beetje gaat stormen.

Goede beslissing denk ik

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:41

Dan zou ik graag voor de nieuwe meeting weer op de lijst voor fotografen willen.
Mag op de reservelijst hoor. Daar stond ik immers ook eerst op ;)

Wel jammer dat het nu helemaal niet doorgaat. Maar wel logisch, straks allemaal ziek is natuurlijk ook niet de bedoeling.

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 13:01

Ontzettend jammer dat het niet doorgaat maar foto's maken in de regen/storm is ook niet wat natuurlijk. Ik kom graag weer op het lijstje te staan voor de nieuwe meeting!

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 13:16

Ik denk dat je een goede beslissing hebt gemaakt, er wordt inderdaad weer een storm verwacht en het weer van vandaag zou beter moeten zijn dan zondag en het is de hele ochtend al waardeloos weer....
Nieuwe ronde nieuwe kansen! :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 15:39

ik denk verstandig :j

ik hoop verzetten naar april, eerder dan dat ga ik niet mee, aangezien ik eind jan/begin feb moet bevallen en mn kleintje niet eerder zonder mama wil laten :P