Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Beterschap.JAZZ4ff schreef:Auto afgemeld, ga zaterdag met de trein naar Wormerveer-Fotoflits, zie je daar Rich.
Richard is afgelopen woensdag van het paard gesodemieterd.Zo even naar HA. Ik kijk het even aan of het verstandig is om naar Wormerveer te gaan. In ieder geval alleen in de middag als ik ga.
Channiiiej schreef:Heb ff letterlijk de tekst van mijn weerapp gekopieerd;
"Zondagochtend is het onstuimig, met in het Waddengebied nog enige tijd een stormachtige wind en kans op zware windstoten. In de middag zwakt de wind langzaam af. Gedurende de dag trekt een aantal buien over het land met kans op een klap onweer. Het wordt 12 graden."
Alle weerberichten zeggen iets anders, maar overal blijkt wel uit dat het niet echt lekker weer wordt.. Het is altijd lastig omvde beslissing te nemen een meeting af te lassen, omdat het op de dag zelf zou kunnen meevallen.. Maar ik wil het risico niet nemen dat de visagiste en haarstyliste 2 uur bezig zijn geweest, en het vervolgens regent.
Ik heb naast mijn eigen weerapp, nog verschillende andere weersites bekeken (oa ook KNMI) en daarop mijn keuze gebaseerd.
Bij deze las ik definitief de meeting af, en zal hij verplaatst gaan worden naar maart/april
Ik zal een deze dagen een datumplanner gaan aanmaken!
De reden dat ik mijn beslissing nu al heb genomen ipv zaterdag, is dat het weerbericht al enkele dagen hetzelfde blijft en ik dat niet zo snel nog zie veranderen. Bovendien kunnen mensen nu nog andere activiteiten plannen.
Ik hoop dat jullie je hierin allemaal kunnen vinden en dat we met zn alle in het nieuwe jaar in de herkansing kunnen gaan!