Ondanks dat Loki zich als een debiel gedroeg (terugweg heeft hij de halve trailer afgebroken, stond de brug ook nog eens open.. Grrr), vond ik het heel erg gezellig! Ben echt super benieuwd naar de foto's
student
Geplaatst: 29-09-13 16:48
Ook ik ben heel erg benieuwd naar de foto's!!! En ik vond het super leuk om een keertje mee te maken!!! Succes met het selecteren van alle foto's!!!
Ik ga vanavond even naar mijn foto's kijken En probeer morgen even een voorproefje op mijn Facebook te zetten!
Van de vos heb ik helaas geen portret foto's, ik heb namelijk een ronde gemist vanwege de latere modellen. En bij die 3 modellen had ik de volle 20minuten nodig maar ik zou wel wat extra rijfoto's sturen
Ik vond het een hele geslaagde meeting met leuke modellen Ben benieuwd naar de charmante tegen de zon in kijkende groeps foto
Hier ook eindelijk thuis! Direct door na me eigen paard gegaan.
Erg geslaagde dag! Leuke modellen etc!
Probeer één deze dagen 1 foto van elk model te posten zodat iedereen al wat heeft. Mijn fotos worden verder later aangeleverd omdat ik een groot opdracht heb gehad en nog een dag heb voor een Paardenmerk welke natuurlijk voorrang hebben
Bedankt voor deze leuke voor mij eerste fotomeeting! Ik hen genoten! Een van deze dagen zal ik wat voorproefjes plaatsen! Ik heb alleen de donkerbruine niet als portret gehad ook door de verlate modellen. Rij fotos heb ik wel:)
Ik wil wel even zeggen dat ik nog niet photoshop:( Dus als 1 van de fotograven zich geroepenvoelt, of iemamd heeft een gratis peogramma waardat makkelijk kan, dan hoor ik het graag:)