Fotomeeting Zeeland. Ook voor de BE buren dichtbij!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 09:42

Ohhhh ik weet het al!! Daar heb ik geregeld gelopen met mijn zus! :)* Daar heb je ook ruiterpaden (liggen wel heul zwaar btw). Dat bos loopt vanzelf over in België :j Waren eens verdwaald en liepen via Belgié terug (herinner me de chocolade winkel nog :)) )

chivaldi

Re: Fotomeeting Zeeland. Ook voor de BE buren dichtbij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 13:31

In sint jansteen mag je op 2 paden na overal met de paarden komen en heb je ook goede ruiterpaden.zijn veel mooie plekken voor foto's, de grasveldjes mogen inprincipe betreden worden mits je daar niet over rond gaat crossen natuurlijk! Zal is kijken of ik wat foto's kan vinden van de omgeving!

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 13:44

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

om te beginnen deze die zijn zo rond december dus niet echt de mooie kleuren meer maar dat geeft een beeld van de omgeving. zal ondertussen is verder zoeken!

Edit:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:19

Ooooohhh wat een mooie foto's toch allemaal :) Heb er heel veel op Facebook voorbij zien komen haha.

De volgende keer zou ik wel graag mee willen zeg, vooral als jullie ooit nog eens naar het strand gaan :o Heb nog steeds geen mooie foto's van mijn ondertussen niet meer nieuwe paard haha.

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 10:56

Iris!Zou echt leuk zijn als je ook mee kan met Dakkie :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 11:16

Haha, heb geen vervoer dus dat kan sowieso niet, maar misschien ooit over een paar jaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:54

Goh dat ziet er tof uit, kan ik misschien ook wel eens gaan om gewoon te rijden :j Waar moet je dan ergens parkeren en is dat verhard?

Chocoladewinkel, dan herinner je je wel de hoogtepunten he Dais :P

Balen trouwens van de update Jinte, ben benieuwd naar je foto's :j

Daphne, had je mijn vraag ook nog gezien omtrent de foto's van Michelle?

Ik ben trouwens zeker blij met alle foto's van iedereen, iedereen heeft duidelijk zijn eigen stijl, en overal haal je er wel wat toffe of super foto's uit :)

Waar bedoel je dan in België Daphne? Heb dat gesprek denk ik gemist. Overigens is dat dus juist misschien voor de Vlamingen wel beter te behappen? Bij mij ligt de grens op ongeveer een uur tot max 1,5 uur rijden, dat laatste is dan wel afhankelijk van de locatie, en of ik evt. dingen kan combineren. Zoals bijv. een buitenrit erachteraan plakken :+

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:03

Whahaha Maya, je kent me hè ;)

Wat Daphne bedoelt is voorbij Antwerpen als ik me niet vergis? Pokke eind voor ons en een enorme poedersuiker rijden.. Alhoewel ze de weg van/naar Antwerpen wel grotendeels opgeknapt hebben :j Maar de omgeving is er prachtig van wat ik gezien heb op andere foto's
De Lommelse Sahara, heette het nu zo?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 13:08

Dais_ schreef:
Whahaha Maya, je kent me hè ;)

Wat Daphne bedoelt is voorbij Antwerpen als ik me niet vergis? Pokke eind voor ons en een enorme poedersuiker rijden.. Alhoewel ze de weg van/naar Antwerpen wel grotendeels opgeknapt hebben :j Maar de omgeving is er prachtig van wat ik gezien heb op andere foto's
De Lommelse Sahara, heette het nu zo?

Jaa! Dat bedoelde ik, al weet ik er de naam niet van..

Maya sorry die vraag heb ik gemist, een facebook pagina vroeg je? Ik zal eens kijken die heeft ze wel maar of de foto's daar op staan weet ik niet. Weet wel dat de foto's op haar gewone facebook staan. Zal ook eens vragen of ze alle foto's af heeft.

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:10

Mijn foto's ga ik vanmiddag/vanavond afmaken. Gisteravond Diva en Amanda gedaan maar m'n vader heeft zo'n leuke draadloze muis die continue verbinding maakt en dan weer verbinding verbreekt :+ Werkt zeer frustrerend, maar ga vandaag even met een goeie muis bezig en dan maak ik alle foto's af, ben nl half 3 al thuis :)
Volgende meeting lijkt me erg leuk. Met die meetings kriebelt het fotograferen toch wel weer, kan stiekem niet wachten tot ik zelf weer een body en lens kan kopen :+ Mis m'n eigen camera en lensje wel :\

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 13:10

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:14

Nee, ik bedoelde eigenlijk of er ook een album is met alle foto's, gezien je nu losse foto's gelinkt hebt, maar bijv. die van Facebook zijn allemaal vergroot ofzo, waardoor de kwaliteit erg blokkerig / onscherp is. Dus daarom misschien zoals de rest een foto album met daarin de foto's :) /Edit, ik zie nu je link, dan zie ik idd de kleinere foto's, en ook van betere kwaliteit, top :)

Oh jeumig, Lommelse Sahara, daar heb ik idd van gehoord, maar dat is me idd te ver weg. Ik heb een ietsiepietsie bloedhekel aan de Antwerpse ring om met de trailer te rijden :+ Bovendien zijn daar toch geen fotomeets meer toegestaan gezien de overlast?

Spannend Jinte :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 13:43

Maya schreef:
Nee, ik bedoelde eigenlijk of er ook een album is met alle foto's, gezien je nu losse foto's gelinkt hebt, maar bijv. die van Facebook zijn allemaal vergroot ofzo, waardoor de kwaliteit erg blokkerig / onscherp is. Dus daarom misschien zoals de rest een foto album met daarin de foto's :) /Edit, ik zie nu je link, dan zie ik idd de kleinere foto's, en ook van betere kwaliteit, top :)

Oh jeumig, Lommelse Sahara, daar heb ik idd van gehoord, maar dat is me idd te ver weg. Ik heb een ietsiepietsie bloedhekel aan de Antwerpse ring om met de trailer te rijden :+ Bovendien zijn daar toch geen fotomeets meer toegestaan gezien de overlast?

Spannend Jinte :D

Godzijdank het is me een keer gelukt.. :') Ik weet niet of het alle foto's zijn dat heb ik nagevraagd.
Ik wist niet dat het daar niet meer mocht, wist helemaal niet dat daar veel meetings waren georganiseerd. Axel is wel te doen voor mij qua fotografe, bij de braakman ook.. Er moeten toch wel meer mooie plekjes te vinden zijn in Zeeuws Vlaanderen?

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:21

Het groot eiland, bijna in mijn achtertuin, is ook heel mooi maar helaas prive eigendom :(

liniedijk misschien in hulst, maar ken dat zelf eerlijk gezegd niet zo goed qua terrein.

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:53

natuurgebied in Braakman is heel mooi, kunnen parkeren bij mn vriendin.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 14:54

peetje82 schreef:
natuurgebied in Braakman is heel mooi, kunnen parkeren bij mn vriendin.

Dat vind ik inderdaad ook heel erg mooi! Wie maakt er een nieuw topic aan? :+

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 16:57

Waarschuwing.. Begin niet aan Vodafone..

Geachte bedriegers, oplichters en geldmaniakken,

Na drie maanden van belachelijk hoge rekeningen van jullie kant en steeds minder verbruik van mijn kant ben ik zowel op papier als op mijn telefoon gaan bijhouden wat mijn verbruik is geweest vanaf 1 september tot eind september en 1 oktober tot heden.

Ik kan jullie wel vertellen dat ik in september zo’n 500MB heb verbruikt en deze maand wel 320MB in totaal!! Kom niet aan met apps welke internet verbruiken, dit staat namelijk uit, kom niet aan met buitenland etc. dit staat handmatig ingesteld en controleer ik meerdere malen per dag. ...

Dus Vodafone, ik heb het bewijs tegen jullie, print screens netjes bewaard, meerdere mensen zijn getuige. Hoe verklaren jullie WEER een hoge rekening van jullie kant? Zijn jullie er werkelijk op uit om mensen die het al zo moeilijk hebben in deze slechte economie het nog slechter te maken? Nog moeilijker?

Ik eis een volledig onderzoek over de rekeningen vanaf juni/juli/augustus/september/oktober. Ik heb hier recht op, jullie maken onwijs veel fouten. Alle apps heb ik ondertussen verwijderd, zelfs spelletjes waarvan ik weet dat ze feitelijk geen gebruik maken van internet. Mijn telefoon heb ik al meerdere malen gereset, uitgezet, sim kaart verwisseld, sim kaart er uit etc. En toch registreert de sim kaart ook op die momenten internet verbruik. Hoe verklaren jullie dat?

Mochten jullie mijn papieren zien waarvan ik het verbruik heb neer gezet en de printscreen van de telefoon geef dan maar een gil.

€750,- euro in 4 maanden!! Ik heb al vanaf 2010 dit abonnement, dezelfde telefoon hoe kan het opeens zo gaan?
DIT KLOPT NIET.. Al m'n spaar centen voor Dak gaan d'r op deze manier aan.. Ik verbruiik minder en het kost me steeds meer.. Ik ga echt huilen of zo..

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:19

Ik zag je verhaal net op facebook. Mijn vriend zit ook bij facebook en heeft ook torenhoge rekeningen en nagenoeg geen netwerk. Is telefonisch niet bereikbaar als hij thuis is (op Sluiskil is er gewoon geen netwerk voor vodafone gebruikers). Dit is nu al dik een maand zo en ze doen er niks aan en compenseren ook niks. Ik ben 7 jaar geleden al vertrokken met ruzie bij Vodafone en mijn vriend zijn contract verloopt ook bijna en dan is hij er ook weg. Geen service, geen netwerk en wel hoge rekeningen :n

Wbt nieuw topic, wil ik wel openen, maar qua organisatie zou ik het fijn vinden wat steun te krijgen. Wie o wie? :D

Mariska, je foto's waren het wachten waard :D Mooie foto's! En hoe komt het dat je nu niet beschikt over een camera dan?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 17:25

Dais_ schreef:
Ik zag je verhaal net op facebook. Mijn vriend zit ook bij facebook en heeft ook torenhoge rekeningen en nagenoeg geen netwerk. Is telefonisch niet bereikbaar als hij thuis is (op Sluiskil is er gewoon geen netwerk voor vodafone gebruikers). Dit is nu al dik een maand zo en ze doen er niks aan en compenseren ook niks. Ik ben 7 jaar geleden al vertrokken met ruzie bij Vodafone en mijn vriend zijn contract verloopt ook bijna en dan is hij er ook weg. Geen service, geen netwerk en wel hoge rekeningen :n

Wbt nieuw topic, wil ik wel openen, maar qua organisatie zou ik het fijn vinden wat steun te krijgen. Wie o wie? :D

Mariska, je foto's waren het wachten waard :D Mooie foto's! En hoe komt het dat je nu niet beschikt over een camera dan?

Phoe, ja ben echt woest en verdrietig ook wel.. Het is zoveel geld, zoveel geld dat ik eigenlijk voor Dak had mocht die ziek worden.. Geld dat ik spaarde voor zijn eerste zadel, voor het inrijden.. En het wordt zo van me afgepakt.. Zo voelt het.

Ik wil wel helpen!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:30

Heb even een mail gestuurd naar staatsbosbeheer ter voorbereiding :) Open later een topic.
Een herfst-thema lijkt me iig wel heel erg gaaf om te doen :j

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:34

Pff ik zag je verhaal ook op facebook ja, slaat helemaal nergens op. Hoge rekeningen oke, maar 750 euro in 4 maanden hallelujah! Ik betaal 15 euro in de maand grofweg (sim only) en zit bij tele2, gelukkig daar (nog) geen fratsen zoals dit meegemaakt, dan zou ik er per direct stoppen. 750 Euro dat is dik 2 maanden kamerhuur hier in Den Bosch 8)7

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:35

Ik ben trouwens in voor volgende meeting, dat wordt dan Braakman? Nooit geweest dus ben benieuwd!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 17:37

Braakman zuid, vrij nieuw aangeplant nog, heeft ook wat water (soms iets teveel als het flink geregend heeft, dan is het pad namelijk ondergelopen :P) Ik heb er vooral honden gefotografeerd :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 17:58

Ja ben er even niet goed van.. Bah..
En m'n abonnement loopt nog precies een jaar..