Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dais_ schreef:Whahaha Maya, je kent me hè
Wat Daphne bedoelt is voorbij Antwerpen als ik me niet vergis? Pokke eind voor ons en een enorme poedersuiker rijden.. Alhoewel ze de weg van/naar Antwerpen wel grotendeels opgeknapt hebbenMaar de omgeving is er prachtig van wat ik gezien heb op andere foto's
De Lommelse Sahara, heette het nu zo?
Maya schreef:Nee, ik bedoelde eigenlijk of er ook een album is met alle foto's, gezien je nu losse foto's gelinkt hebt, maar bijv. die van Facebook zijn allemaal vergroot ofzo, waardoor de kwaliteit erg blokkerig / onscherp is. Dus daarom misschien zoals de rest een foto album met daarin de foto's/Edit, ik zie nu je link, dan zie ik idd de kleinere foto's, en ook van betere kwaliteit, top
Oh jeumig, Lommelse Sahara, daar heb ik idd van gehoord, maar dat is me idd te ver weg. Ik heb een ietsiepietsie bloedhekel aan de Antwerpse ring om met de trailer te rijdenBovendien zijn daar toch geen fotomeets meer toegestaan gezien de overlast?
Spannend Jinte
Dais_ schreef:Ik zag je verhaal net op facebook. Mijn vriend zit ook bij facebook en heeft ook torenhoge rekeningen en nagenoeg geen netwerk. Is telefonisch niet bereikbaar als hij thuis is (op Sluiskil is er gewoon geen netwerk voor vodafone gebruikers). Dit is nu al dik een maand zo en ze doen er niks aan en compenseren ook niks. Ik ben 7 jaar geleden al vertrokken met ruzie bij Vodafone en mijn vriend zijn contract verloopt ook bijna en dan is hij er ook weg. Geen service, geen netwerk en wel hoge rekeningen![]()
Wbt nieuw topic, wil ik wel openen, maar qua organisatie zou ik het fijn vinden wat steun te krijgen. Wie o wie?
Mariska, je foto's waren het wachten waardMooie foto's! En hoe komt het dat je nu niet beschikt over een camera dan?