Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tandlozemum schreef:laura jij hoeft niet thuis te blijven. daar gaat het helaal niet om. ik hoef niet persee 2 katten mee te nemen ik vind het alleen een beetje raar.
eerst was het gratis en in Rotterdam, dan wordt het in Den Haag ( wat voor mij een heel stuk verder is)en betaald. No steeds allemaal prima. Dan wordt er aan mij gevraagd om maar 1 kat mee te nemen ipv. 2 want er zijn teveel katten. dat begrijp ik en vind het niet erg om er dan 1 mee te nemen.
maar als ik dan opeens lees dat iemand die 2 katten had opgegeven, er dan opeens 3 meeneemt, tja vind ik erg raar. maar goed dat zal dan wel aan mij liggen.
quera schreef:Ik wil even een aantal dingen duidelijk gaan hebben...
- hoeveel foto's op origineel formaat gratis? En de rest krijgen we die ook? Maar dan met watermerk ofzo?
Wat mij betreft krijgen jullie van mij 5 fotos op orgineel formaat zonder watermerk.
En derest van de foto's mogen jullie van mij best ook hebben met watermerk.
- hoeveel worden de kosten nu per persoon?
Het word 12 euro per persoon.
Alleen de btw moeten we eventjes uitrekenen.
- parkeren betaald/gratis?
Ik ga even informeren
- tijden?
We hebben 4 uur lang de tijd.
Wat vinden jullie het fijnste ?
10 tot 2 / 11 tot 3 / 12 tot 4
Want 3 foto's gratis is leuk maar dan betalen de katteneigenaren dus nog steeds meer terwijl ik het idee heb dat het ook juist voor het portfolio van de fotografen is.
quera schreef:Naam:Quera
Naam kat: Charlie en benji 2e pas vanaf oktober
Ras kat:Europese korthaar ragdoll
Leeftijd kat: 4 maanden nu en 5 weken nu
Foto: komt nog
quera schreef:Als het de 26e word heb ik er 2 in de aanbieding
Charlie is dan 6 maanden en benji is op dat moment 4 maanden
Charlie is een Europese korthaar
Benji is en ragdoll
hazira schreef:Ik heb nog geen reactie van Amy gehad, denk dat ze het druk heeft met school/werk.
Quera weet nog niet of ze meegaat, ze twijfelt nog.
Tandlozemum (Lydia) neemt 1 kat mee ipv 2.
Dus hebben ze ietsjes meer speling tussen de sessies
quera schreef:Ik heb ook bevestigd mits het kan en mag van de pb
quera schreef:ik neem er 3 mee
Morning schreef:Er zijn idd wat wijzigingen geweest, maar dat mag de pret toch niet bederven! Ik vind het idee onwijs gaaf. Er wordt moeite ingestoken. Kan het niet gewoon uitgesproken geworden? Misschien ook ontzettend jammer voor de fotografen die graag mee wilden doen voor een kat, die nu waarschijnlijk niet meer komt?
Het is maar een suggestie, hoeft uiteindelijk niks mee gedaan te worden! Dat is aan jullie
tandlozemum schreef:ik had er ook erg veel zin in, maar als ik dan op 1 oktober lees dat iemand opeens 3 katten meeneemt (terwijl er altijd over 2 zijn gesproken) en mijn kat thuis 'moet' blijven vind ik dat wel erg jammer ja.
maar goed ik ben teleurgesteld, maar snap ook echt wel dat iemand het leuk vind al zijn katten mee te nemen.
en natuurlijk kunnen we het hier gewoon over hebben, we zijn allemaal volwassen neem ik aan. en bij mij is het verder ook niets persoonlijks. Er zijn mensen die erg hard hun best doen om een leuke meeting te organiseren, maar ik denk dat we allemaal wel toe zijn aan een beetje duidelijkheid.