Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tandlozemum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:08

tja ik had er ook vanaf het begin af aan 2 opgegeven.
en als ik dan als 1e uit de loting kom en jij als 4e. vind ik het raar dat als er teveel katten zijn er dan aan mij gevraagd wordt om er 1 minder mee te nemen.

laura1987

Re: Katten meeting omg. Zuid-Holland *Inschrijving gesloten*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:39

Tandlozemum neem jij er maar 2 mee, dan blijf ik wel thuis.
Ik heb 13 oktober toch al een fotoshoot.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:02

Ik wil even een aantal dingen duidelijk gaan hebben...

- hoeveel foto's op origineel formaat gratis? En de rest krijgen we die ook? Maar dan met watermerk ofzo?
- hoeveel worden de kosten nu per persoon?
- parkeren betaald/gratis?
- tijden?

Want 3 foto's gratis is leuk maar dan betalen de katteneigenaren dus nog steeds meer terwijl ik het idee heb dat het ook juist voor het portfolio van de fotografen is.

tandlozemum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:44

laura jij hoeft niet thuis te blijven. daar gaat het helaal niet om. ik hoef niet persee 2 katten mee te nemen ik vind het alleen een beetje raar.

eerst was het gratis en in Rotterdam, dan wordt het in Den Haag ( wat voor mij een heel stuk verder is)en betaald. No steeds allemaal prima. Dan wordt er aan mij gevraagd om maar 1 kat mee te nemen ipv. 2 want er zijn teveel katten. dat begrijp ik en vind het niet erg om er dan 1 mee te nemen.

maar als ik dan opeens lees dat iemand die 2 katten had opgegeven, er dan opeens 3 meeneemt, tja vind ik erg raar. maar goed dat zal dan wel aan mij liggen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:48

tandlozemum schreef:
laura jij hoeft niet thuis te blijven. daar gaat het helaal niet om. ik hoef niet persee 2 katten mee te nemen ik vind het alleen een beetje raar.

eerst was het gratis en in Rotterdam, dan wordt het in Den Haag ( wat voor mij een heel stuk verder is)en betaald. No steeds allemaal prima. Dan wordt er aan mij gevraagd om maar 1 kat mee te nemen ipv. 2 want er zijn teveel katten. dat begrijp ik en vind het niet erg om er dan 1 mee te nemen.

maar als ik dan opeens lees dat iemand die 2 katten had opgegeven, er dan opeens 3 meeneemt, tja vind ik erg raar. maar goed dat zal dan wel aan mij liggen.

Ik heb via pb in het begin gelijk 3 gezegd :) nadat er die dag erna bekend was dat ik er nog 1 bij zou krijgen

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:45

Maargoed ik ben er een beetje klaar mee.

Erg jammer had er erg zin in. Maar zo hoeft het niet voor mij :(

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 11:56

quera schreef:
Ik wil even een aantal dingen duidelijk gaan hebben...

- hoeveel foto's op origineel formaat gratis? En de rest krijgen we die ook? Maar dan met watermerk ofzo?
Wat mij betreft krijgen jullie van mij 5 fotos op orgineel formaat zonder watermerk.
En derest van de foto's mogen jullie van mij best ook hebben met watermerk.

- hoeveel worden de kosten nu per persoon?
Het word 12 euro per persoon.
Alleen de btw moeten we eventjes uitrekenen.

- parkeren betaald/gratis?
Ik ga even informeren
- tijden?
We hebben 4 uur lang de tijd.
Wat vinden jullie het fijnste ?
10 tot 2 / 11 tot 3 / 12 tot 4

Want 3 foto's gratis is leuk maar dan betalen de katteneigenaren dus nog steeds meer terwijl ik het idee heb dat het ook juist voor het portfolio van de fotografen is.

tandlozemum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:03

sorry Quera maar dat is gewoon niet waar. ik heb heel het topic doorgelezen en pas vanaf 1 oktober gaat het over kat nummer 3.

quera schreef:
Naam:Quera
Naam kat: Charlie en benji 2e pas vanaf oktober
Ras kat:Europese korthaar ragdoll
Leeftijd kat: 4 maanden nu en 5 weken nu
Foto: komt nog

20-08-13 geplaatst:
quera schreef:
Als het de 26e word heb ik er 2 in de aanbieding :j
Charlie is dan 6 maanden en benji is op dat moment 4 maanden

Charlie is een Europese korthaar
Benji is en ragdoll

24-09-13 geplaatst:
hazira schreef:
Ik heb nog geen reactie van Amy gehad, denk dat ze het druk heeft met school/werk.

Quera weet nog niet of ze meegaat, ze twijfelt nog.
Tandlozemum (Lydia) neemt 1 kat mee ipv 2.
Dus hebben ze ietsjes meer speling tussen de sessies

Dan zeg je: voor dat geld kan ik een professionele shoot laten doen.
Gaia antwoord: voor € 20,- (is dus 1 kat)
Jij: 40 J (dus 2 katten).

Geplaatst 26-09-13
quera schreef:
Ik heb ook bevestigd mits het kan en mag van de pb

Dat mogen zal wel over kat nummer 3 gaan, die nog nergens anders is vernoemd.

En dan op 1 okt:
quera schreef:
ik neem er 3 mee :j

prima dat jij er 3 meeneemt maar ik meld me nu af.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:05

Knap dat jij weet wat ik per pb heb gestuurd +:)+

Je hoeft je niet meer af te melden want ik meld me al af en dan kan jij met je 2 katten gaan

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:26

Er zijn idd wat wijzigingen geweest, maar dat mag de pret toch niet bederven! Ik vind het idee onwijs gaaf. Er wordt moeite ingestoken. Kan het niet gewoon uitgesproken geworden? Misschien ook ontzettend jammer voor de fotografen die graag mee wilden doen voor een kat, die nu waarschijnlijk niet meer komt?
Het is maar een suggestie, hoeft uiteindelijk niks mee gedaan te worden! Dat is aan jullie :)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:30

Morning schreef:
Er zijn idd wat wijzigingen geweest, maar dat mag de pret toch niet bederven! Ik vind het idee onwijs gaaf. Er wordt moeite ingestoken. Kan het niet gewoon uitgesproken geworden? Misschien ook ontzettend jammer voor de fotografen die graag mee wilden doen voor een kat, die nu waarschijnlijk niet meer komt?
Het is maar een suggestie, hoeft uiteindelijk niks mee gedaan te worden! Dat is aan jullie :)

Is ook jammer maar ik vind het vervelend dat dit topic nu een maand oud is en er vorige week nog niet eens een studio gereserveerd is en dat we nog niks qua prijs weten. Ja 12 pp en dan de btw. Maar dan nog weet ik geen totale prijs.

Ik vind het jammer voor hazira want die probeert zoveel mogelijk te helpen. Terwijl ik azn veel in andere fototopics zie ipv haar eigen georganiseerde.

En daarbij heb ik via pb afgesproken van het aantal. Waar tandlozemum niks van af weet. Daarbij zie ik hier maar weinig andere mensen reageren dus dan is de pret er snel af.

tandlozemum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:38

ik had er ook erg veel zin in, maar als ik dan op 1 oktober lees dat iemand opeens 3 katten meeneemt (terwijl er altijd over 2 zijn gesproken) en mijn kat thuis 'moet' blijven vind ik dat wel erg jammer ja.

maar goed ik ben teleurgesteld, maar snap ook echt wel dat iemand het leuk vind al zijn katten mee te nemen.

en natuurlijk kunnen we het hier gewoon over hebben, we zijn allemaal volwassen neem ik aan. en bij mij is het verder ook niets persoonlijks. Er zijn mensen die erg hard hun best doen om een leuke meeting te organiseren, maar ik denk dat we allemaal wel toe zijn aan een beetje duidelijkheid.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:40

tandlozemum schreef:
ik had er ook erg veel zin in, maar als ik dan op 1 oktober lees dat iemand opeens 3 katten meeneemt (terwijl er altijd over 2 zijn gesproken) en mijn kat thuis 'moet' blijven vind ik dat wel erg jammer ja.

maar goed ik ben teleurgesteld, maar snap ook echt wel dat iemand het leuk vind al zijn katten mee te nemen.

en natuurlijk kunnen we het hier gewoon over hebben, we zijn allemaal volwassen neem ik aan. en bij mij is het verder ook niets persoonlijks. Er zijn mensen die erg hard hun best doen om een leuke meeting te organiseren, maar ik denk dat we allemaal wel toe zijn aan een beetje duidelijkheid.

Zoals ik al zei er is veel via pb gesproken.

Op de 24e heb ik gevraagd of een 3e kon en dat zou kunnen omdat LT niet meer ging :)

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:52

Wat er per PB is besproken is natuurlijk voor ons allemaal niet duidelijk. En al helemaal niet als dat verder in het topic niet wordt besproken. Dat levert alleen maar verwarring op. Wat je nu doen ook duidelijk ziet.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:54

Klopt, ik ging het financieel en qua tijd/afspraken niet meer redden. Bovendien is mijn ragdoll heel lief... als ze slaapt. De rest van de tijd is het een ongeleid projectiel en dat is niet handig als ze netjes moeten zitten.

tandlozemum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:05

nou prima is het duidelijk.

toen er aan mij gevraagd was om 1 kat mee te nemen ging akkoord omdat ik dacht dat er dan iemand anders met haar kat kon komen. (dus een extra persoon blij maken) en als je dan opeens leest dat er iemand anders nog een kat extra meeneemt, voelt het voor mij alsof mijn kat daarvoor plaats heeft moeten maken, en dat is niet leuk. ik neem ze natuurlijk ook liever allebei mee.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:11

Zoals ik al zei tm je kan ze beide meenemen want ik meld me af :)

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:12

Hoelang hebben de fotografen de tijd om een kat te fotograferen? Misschien dat we anders een beetje korter kunnen maken? Kan tandlozemum nog een kat meenemen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:13

Morning schreef:
Hoelang hebben de fotografen de tijd om een kat te fotograferen? Misschien dat we anders een beetje korter kunnen maken? Kan tandlozemum nog een kat meenemen.

Er is nu genoeg ruimte. Laura en ik haken af dus dan is 4 katten minder :) ruimte genoeg dus

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:22

Bij deze geef ik de leiding weer terug aan Amy.
Ik heb momenteel geen greintje vrije tijd over wegens verbouwingen op mijn werk.
Sorry.

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:31

quera schreef:
Morning schreef:

Er is nu genoeg ruimte. Laura en ik haken af dus dan is 4 katten minder :) ruimte genoeg dus

oke, duidelijk ;)

AZNLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 13:43

Ik laat deze meeting niet meer door gaan.
Ik heb het zelf ook gewoon druk met de organisatie.
en ik overleg met hazira via PB.
Dus dat er gezegt word dat ik meer met andere topics bezig ben is dat echt bullshit.
En nu er 4 katten minder zijn moeten we per kat 1 uur rekenen.
Dat is niet te doen.
Deze meeting is officieel afgelast.
Ik heb hier geen zin

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 14:11

Erg jammer! Had het er heel veel zin in. Heb er begrip voor

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 14:33

Mocht er toch een fotograaf zijn die graag katten in zijn portofolio wil hebben dan kan die bij mij thuis 3 raskatten op dr foto zetten.

Dit zou op de datum van de meeting kunnen.
Stuur maar een pb :)

Voor de katten zie onderschrift

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:36

bij mij zijn jullie ook van harte welkom voor 2 raskatten en een rode kater :j