Ik zal een UV filter op mijn lens schroeven. Zolang het droog is heb ik er geen probleem mee.
Myca
Geplaatst: 19-10-13 22:22
Ik ga nu lekker zelf in bad en ik ga er van uit dat het gewoon door gaat. Mocht het niet zo zijn dan hoor ik graag op tijd een tegenberichtje, 11.45 gaan we op weg.
Hier ook alles klaar, batterij vol, kaartje leeg. Wat weer betreft ziet het er goed uit, zolang het maar droog blijft.
Ik moet alleen wel echt om 12.45 weg anders red ik het niet om op tijd in Assen te zijn.
Tot morgen!
Leo
Geplaatst: 19-10-13 23:41
Net op stal nog even het weer gecheckt voor die locatie en de ochtend blijft droog en middag kans op een buitje. Ik stel voor dat het gewoon door gaat.
Het was inderdaad een leuke en gezellige dag. Wij hadden dikke file richting het stadion. Allemaal jongetjes met petjes en bier en moesten plassen onderweg.
Ik ben ook weer thuis. Net kaartje 1 geimporteerd en lekker even gedouched. Nu kaartje 2 importeren en restje eten van gisteren oppiepen in de magnetron. Dan zal ik eens naar de foto's gaan kijken. Denk dat het wel lukt om er vanavond al een paar op mijn FB te zetten. Als Justine de wiebel-pagina klaar heeft zal ik ze daar ook posten. Als jij mij nog niet op feestboek hebt mag jij mij gewoon toevoegen. Linkje staat in mijn profiel.
Ik ben even gaan opwarmen onder de douche, stiekem koude voeten omdat ze wel erg nat waren geworden Nu languit op de bank met de katjes. Dat is ook de andere kant van een fotomeet. vooraf veel werk om paard netjes te krijgen, maar achteraf lekker bijkomen.
pinkie87
Geplaatst: 20-10-13 17:19
Jah ik heb me paard op het land gezet en ben toen eerest naar huis gegaan daarna terug gegaan om te mesten. had echt even geen zin en fut
oww jahhh
Had vannacht nachtmerrie!!! dat ik te laat was hahahaha en heb dus de hele ochtend wakker er door gelegen
heleenxx
Geplaatst: 20-10-13 17:56
Ik heb helaas erg slecht nieuws. Bij thuiskomst stapte Olivier onoplettend en hinnikend op het randje van de stoeprand. Hij zwikte erg raar door zijn been heen en zijn pees was daarna gelijk dik en warm En dat was dus zijn goede been, waar hij nog geen peesblessure aan had gehad.