ik kan met het warme weer op mijn zolderkamertje niet zo goed met laptop werken, excuus! Ze komen er snel aan
Lipydo schreef:ik kan met het warme weer op mijn zolderkamertje niet zo goed met laptop werken, excuus! Ze komen er snel aan Het is ook flink warm. Misschien iets te behaaglijk.
ik vermaak me wel in deze hitte heerlijk haha beterschap myrthe ! ik ben ook wel erg benieuwd ,maar ik snap dat jullie nu ff geen puf hebben hihi veel te warm om achter de ccomputer te zitten
Haha ik vind warmte ook best lekker, als ik maar niet binnen hoef te zitten waar het nog even 10 graden warmer is Toetsenbord glibbert dan zo...Beterschap Myrthe! Dat is inderdaad rot...
Zo! Ik heb de andere fotomeeting afgemaakt, dus nu weer volop voor deze meeting Hier alvast twee van Samantha:
Thanks! En sorry, normaal ben ik echt sneller! Maar nu de meeting week ervoor is afgerond, kan ik deze meeting afronden tussen mijn afstuderen door
Volgens mij heeft ook nog niet iedereen betaald. Wil iedereen die dat nog niet betaald heeft dit doen en een PB sturen?
wow ze zijn echt heel mooi geworden zeg! Ik heb nog niet echt tijd gehad om verder te gaan met mijn foto's helaas