Ik heb een paar keer het effect gezien, maar vind t gewoon niks eigenlijk... of kan door verkeerd gebruik komen.. weet het niet. Vind het altijd te nep eruit zien, te veel goud goud.. Ik heb daar gewoon echt niets mee.
Ik wil het soms best even vasthouden hoor.. daar niet van. Maar niet constant en dan moeten jullie me wel even sturen want zelf nog nooit zo'n dingen in mijn handen gehad. Maar zelf hoef en wil ik het niet op de foto.
ik zal mijn reflectiescherm even opzoeken, ik gebruik m ook bijna nooit maar hij is opzich wel handig: je kunt kiezen tussen goud, zilver en wit geloof ik. waarbij het witte ook prima te gebruiken is om de zon juist tegen te houden...
Ik heb ook een korte broek en topje aan. Wilde mijn haar los doen maar dat wordt zo warm in mijn nek dus maar heel penny 2 vlechtjes gemaakt. Mijn haar is nu nog lekker koel.
Nu eten...
Tezzy
Geplaatst: 21-07-13 08:08
Kom ik aan met mn zwarte kleding hihihi
Misschien nog n tip, een handdoekje mee.. Handig voor zweet en lichaamsdelen bedekken als deze (gaan) verbranden! (Ik gebruik m in de auto om over mn arm te hangen waar wel hete zon op staat :p )