Vind die wel leuk denk ik. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind die wel leuk denk ik.
Ik vergeet het nog al eens en het is juist leuk om foto's van jezelf te hebben terwijl je aan het fotograferen bent. Bellatrix schreef:Anouk, ik zou het wel leuk vinden als je vriendje wat overzicht foto's wil maken. Dus ook van ons fotografen in actie.
Maar jullie mogen hem ook best aanspreken dat hij even wat foto's moet maken, dat vergeet hij nog wel eens en dan staat ie om zich heen te staren.
Meestal let ik niet op de mensen die 'los' lopen omdat ik te druk ben met fotografen.
Bellatrix schreef:Meestal let ik niet op de mensen die 'los' lopen omdat ik te druk ben met fotografen.
) en daarna heeft hij het idee dat hij 'klaar' is en gaat hij om zich heen kijken.
Hij moet even herinnerd worden aan het feit dat 10 minuten later er óók wat foto's gemaakt moeten worden. 
) Die zal ik ook een camera in zijn handen geven om ook foto's van de fotografen te maken

, nogmaals bedankt voor het redden van de meeting bellatrix)

Naskapower schreef:Dat is wel een goed idee
longeerlijn kan ik ook nog wel meenemen (dan zie ik daar wel of ik paardlief losgooi of niet).
Als iemand veel water (voor paarden meeneemt) zou dat super zijn, ik kom te paard en dan is meenemen redelijk beperkt
Voor de fotograven, niet bang zijn voor zweetplekken, ik ga alleen stappen op de heenweg, borstel gaat mee om haren weer vrij van opgedroogd zweet te krijgen.
Las net het topic over do's & don'ts (ik was wel een slechte organisator zeg, nogmaals bedankt voor het redden van de meeting bellatrix)
Ik ga proberen de hele dag er te zijn, maar als paard druk/gespannen is breng ik die naar huis om daarna met de fiets (= sneller want ikzelf kan ik wel in het zweet laten werken) terug te komen. Toch proberen om nog wat van de verantwoording te nemen. Ik had idd geen idee waar ik aan begon.
jackyline schreef:Naskapower schreef:Dat is wel een goed idee
longeerlijn kan ik ook nog wel meenemen (dan zie ik daar wel of ik paardlief losgooi of niet).
Als iemand veel water (voor paarden meeneemt) zou dat super zijn, ik kom te paard en dan is meenemen redelijk beperkt
Voor de fotograven, niet bang zijn voor zweetplekken, ik ga alleen stappen op de heenweg, borstel gaat mee om haren weer vrij van opgedroogd zweet te krijgen.
Las net het topic over do's & don'ts (ik was wel een slechte organisator zeg, nogmaals bedankt voor het redden van de meeting bellatrix)
Ik ga proberen de hele dag er te zijn, maar als paard druk/gespannen is breng ik die naar huis om daarna met de fiets (= sneller want ikzelf kan ik wel in het zweet laten werken) terug te komen. Toch proberen om nog wat van de verantwoording te nemen. Ik had idd geen idee waar ik aan begon.