Anders zou ik graag nog even het nummer van Sofie willen

Wat voor 'n nieuwe lens heb je Emmy?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NienSCHaap schreef:Ik zag BTW iets staan over een hengstenketting die iemand kon lenen? Ik heb er wel een te leen, dus die wil ik wel meenemen.
Ik kan eventueel nog wat dingen meenemen tenminste als iemand daar behoefte aan heeft en ik het in huis heb
BrammetJee schreef:NienSCHaap schreef:Ik zag BTW iets staan over een hengstenketting die iemand kon lenen? Ik heb er wel een te leen, dus die wil ik wel meenemen.
Ik kan eventueel nog wat dingen meenemen tenminste als iemand daar behoefte aan heeft en ik het in huis heb
Dat was chicalover geloof ik das mijn vriendin dus app der wel even
CoronaLime schreef:Weten jullie trouwens dat de parkeerplaats bij de genieput en die bij de hunebedden afgesloten zijn? Sinds afgelopen maandag is het verboden daar te parkeren, je moet nu helemaal naar de schaapskooi/vlindertuin om te parkeren!
finnens schreef:NienSCHaap, Jullie krijgen morgen een pb met alle info. Het zal wel pas savonds worden, omdat ik rond half 6 pas thuis ben.
Ik wou even wachten op antwoordt van reserve, maar die weet nog niet of ze kan. Maar als ze niet blijkt te kunnen pas ik nog een keer extra aan