Stel ik mag wel mee , met wie kan ik mee rijden vanaf Leeuwarden?
Likemaaike
Geplaatst: 17-08-13 22:37
Ketly schreef:
Denk dat Nyckle en ik over Leeuwarden gaan, kan je daar ook komen?
Opzich kan ik daar ook komen maar dan moet ik wel een stuk verder met trein. Als niemand over Groningen gaat wil ik wel met jullie mee, maar hoelaat begint deze meeting? Want mijn treinen rijden niet vaak op zondag. MarjoleinS hoe ga jij hierheen?
Ik ben bezig met mijn website dus kan je dit linkje bij mij zetten (hij is nog lang niet klaar maar geeft wel een indruk, portfolio al wel klaar): http://judithfotografie.weebly.com/
Ja ik hou het gewoon niet meer bij Heb nu zoveel geboekte shoots/wedstrijden ook staan dat ik het gewoon niet meer red om al die meetings er bij te doen.
Meerijden met mij is niet handig denk ik, omdat ik maar een dagdeel kom als model. Maar mocht er nog interesse voor zijn, ik ga vanuit Leek, via stal (Jonkersvaart) naar Havelte.
Likemaaike
Geplaatst: 18-08-13 11:52
Royaltjuh schreef:
Meerijden met mij is niet handig denk ik, omdat ik maar een dagdeel kom als model. Maar mocht er nog interesse voor zijn, ik ga vanuit Leek, via stal (Jonkersvaart) naar Havelte.
Royaltjuh moet jij in middag of ochtend aanwezig zijn?
EmmyJoycee
Geplaatst: 18-08-13 11:53
Ketly schreef:
Citaat:
CARPOOLLIJST - Nyckle (4 OVB!) | Ketly | | ? -
Het is dus niet zeker dat wij nog 2 mee kunnen, hangt van de auto af die we mee hebben.
Nouja er is dus wel grote kans dat je niet mee kan omdat de achterbank m dan flipt, maar dat risico mag je nemen.. Als Nyckle zijn eigen auto meeneemt kan het dus al niet.
heidiLOVER
Geplaatst: 18-08-13 11:57
Even opgezocht, ik kom langs Bolsward, Sneek, Joure, Heerenveen, Wolvega, Steenwijk.
EmmyJoycee
ooh, uhm nou dan moet ik kijken hoe ik daar wil komen.. Aangezien ik zie dat er niemand anders vanaf leeuwarden rijd..
EmmyJoycee
heidiLOVER schreef:
Even opgezocht, ik kom langs Bolsward, Sneek, Joure, Heerenveen, Wolvega, Steenwijk.
Nee heb ik expres nog even niet gemaakt, zodat we even kunnen zien wat het handigst is met carpoolen. Als je zegt 's ochtends is het handigst, dan kunnen we dat een beetje naar wens inplannen.