Hey! Ik weet niet of jullie nog fotografen nodig hebben maar anders zou ik mij wel willen melden, is mijn eerste meeting dus weet niet hoe het verder allemaal in zijn werk gaat. hoor het nog wel!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 22-08-13 23:23
jahoor, fotografen mogen er gráág bij ilsexxx! Dus als je nog iemand weet die ook mee wilt... 0nynke: ik heb ook nog een fotografen-gezocht-oproepje geplaatst, en Hinkewal moet nog even antwoorden of ze kan of niet Jullie mogen trouwens op FB enzo ook nog fotografen uitnodigen hè!
Ik heb alleen één probleempje: ik wil de meeting wel zo goed als het gaat regelen, maar ik blijk zelf niet te kunnen gaan is iets tussengekomen op de 15e, wat ik niet kan (en wil) verzetten. Maar als ik een schema maak, en iedereen op de hoogte breng (starttijd, adres etc.) zou dat geen reden moeten zijn tot mislukking van de meeting
Als hinkewal meegaat, hebben we vijf fotografen. (dus ilsexxx op "mijn" plaats). Dan kunnen de fotografen in twee duo's en eentje alleen (of een derde duo mocht er nog een fotograaf aanmelden). Na wat rekenwerk, denk ik dat we alle 8 modellen wel mee kunnen laten gaan, dat scheelt wel veel tijd wbt stemlijstjes en ander gezeur Vier s'ochtends, vier s'middags, dan heeft steeds één model pauze tijdens 1 beurt. Schema begin ik nu aan! De meeste meetings beginnen rond een uur of tien, heeft iemand daar bezwaar tegen? Dan is het meestal ong. 20 minuten per model voor de stand/portret, ook zoiets voor het losgooien en terwijl de modellen (die dat willen) opzadelen, kunnen de fotografen mooi even iets eten/drinken
Is er op de locatie trouwens plek om een paddockje te bouwen of de paarden aan de longe te laten bewegen?
Joltsje
Geplaatst: 23-08-13 07:41
Ik twijfel of ik rijfotos doe En ik kom met hetcpaard aan de hand (3 km )
En de tijden zijn prima. Was ik mijn paardje de zaterdag.
Ooh ja en in de vallei is wel ruimte voor longe of paddock. 200 meter verder is een waterbak.
Laatst bijgewerkt door Joltsje op 23-08-13 07:42, in het totaal 1 keer bewerkt
alicelover
Geplaatst: 23-08-13 07:42
Ik kan van de lijst modellen. Ik heb tegen die tijd nog een auto voor de trailer en inmiddels ook andere plannen. Ik vind het erg jammer, maar gelukkig zijn er zat leuke modellen. Sorry!
Wat leuk dat ik mee mag, heb er nu al erg veel zin in! Dus om 10 uur bij dat restaurantje? Ik ken nog.wel een paar.fotografen, zal even wat rondvragen!!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 23-08-13 13:08
jammer Jeanine!
Joltsje; dat is wel fijn! heb je er toevallig ook foto's van die "vallei" daar? Ik kan er niet veel over vinden... (of een keer tijd om er een fotootje van te maken?) Waterbak is altijd handig
ilsexxx: leuk! zou je ze dan wel z.s.m. kunnen vragen? Ik wil rond dit weekend een schema maken, dan moet ik wel een indicatie van het aantal fotografen hebben
Ik wil inderdaad iedereen om 10u laten verzamelen, dan om half 11 beginnen. Dan kunnen de fotografen in dat halfuurtje even de omgeving verkennen en een paddock opzetten, en kunnen de modellen hun paarden fatsoeneren etc.
ah super, dankje! Toch wel dat bos van de SGW? ik dacht dat dit helemaal aan de andere kant was (ben zelf ook 2x wezen fotograferen) Dus dat waar jij je fotoshoot had, hoort wel bij het bos/vallei? Dat is dan wel een mooi stuk voor foto's OHZ enzo
klopt.. daar waar ik had.. dat is wat ze volgens mij de vallei noemen. dit jaar ware ndaar de eerste hindernissen van de cross.
magda_90
Geplaatst: 23-08-13 14:53
Omdat ik samen met Likemaaike ook een meeting daar organiseer op 10/11/2013 ([FM] [FM] 10 november Rassenparade Oenkerk!) én omdat veel natuurgebieden momenteel in opspraak zijn gezien de vele meetings, heb ik contact gezocht met it Fryske Gea. Portret- en rijfoto's zijn geen probleem, mits men op de ruiterpaden blijft. Een paddock mag echter niet uitgezet worden ook mag er niet gelongeerd worden.
Als je 8 paarden in een paddock laat rondlopen geeft dat beduidend meer schade dan rijden, want daarmee zit je niet continue op één plek. Ook hinder je de andere bezoekers als ze net langs de paddock zouden willen. Dus ja ik snap het verbod.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 23-08-13 17:49
maar met longeren hinder je niemand èn hoef je geen "schade" te maken Ik zal ze zelf nog even een berichtje sturen, bedankt voor de waarschuwing Magda
Flicka12
Geplaatst: 23-08-13 18:29
ik denk dat je met longeren net zoveel 'schade' aanricht als met losgooien, het paard loopt net zo goed z'n rondjes
magda_90
Geplaatst: 23-08-13 18:53
_l_amanda_l_ schreef:
maar met longeren hinder je niemand èn hoef je geen "schade" te maken Ik zal ze zelf nog even een berichtje sturen, bedankt voor de waarschuwing Magda
Ik heb een nadrukkelijk verbod gekregen om de reden die Flicka aangaf. Je kunt daarmee alsnog bezoekers hinderen.
Die waterplas is trouwens bijna leeg op het moment. Allemaal verdampt denk ik. Misschien als het weer gaat regenen is het tegen die tijd wel weer wat voller, maar dat moeten we dan maar zien.
Flicka12
Geplaatst: 23-08-13 21:08
als we én niet mogen losgooien/longeren én er geen water in de waterbak zit, blijft er bijna niks meer over ...
Het gaat om de ervaring, om lol te hebben etc. Dus kop op bokkers: Effe positief, graag !! Weet zeker dat we ook mooie plekjes hebben om prachtige foto's te maken. Als de juiste inzet er is, kom je namelijk heel ver. Dus laten we aub: "Het glas half vol hebben, ipv half leeg". Tot 15 september.
zo is het.. er zijn veel leuke plejes denk ik hoor. en ik neem gewoon mijn longe mee en ga heeeeeeeel ver bij mijn paard vandaan staan.. zodat het lijkt dat ze alleen is haha
Flicka12
Geplaatst: 23-08-13 21:24
hahaha sorry ik zag het even niet meer zitten maar nu wel weer hahahah