Fotomeeting Kennemerduinen, Overveen 20 oktober

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMiinh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:06

Ik kan trouwens ook elke datum, kan iemand me er bij zetten? (:

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:24

Cynn_x schreef:
Even GOED quoten alsjeblieft wanneer je kan?! :)

zat 5 okt:
- Cynn_x // jenne // Bella // xRiiannex // Ilona // Kkkaren // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aiek1985 // Astor // Erna_ // DianneM (voorkeur middag) // Marjoow // IVfotos // xMiinh
zo 6 okt:
- Cynn_x // Jenne// xRiiannex // Ilona // Channiiiej // Kkkaren // Lara // heidiLOVER // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aniek1985 // Astor // Erna_ // DianneM // Marjoow // IVfotos // xMiinh
zat 19 okt:
- Cynn_x // jenne // Bella // xRiiannex // Kkkaren // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aniek1985 // Erna_ // DianneM (voorkeur middag) // BArts17 // Marjoow // IVfotos // xMiinh
zo 20 okt:
- Cynn_x // jenne// Bella // xRiiannex] // Channiiiej // Kkkaren // Lara // heidiLOVER // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aniek1985 // Erna_ // DianneM // BArts17 // Marjoow // IVfotos // xMiinh

NathalietjeB

Re: Fotomeeting Kennemerduinen, Overveen in sept/okt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:00

mijn paardje kan als model op alle dagen

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:55

*Even wat foto's spammen*
Anjo kan trouwens ook wel wat vrijheidsdressuur hoor :j
Zal daar thuis even wat foto's van opzoeken :P

Afbeelding
Zn lieve koppie <3
Afbeelding

En Stalker is gewoon mooooi <3
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:04

We gaan toch niet net zoals in het andere topic van 6 Juli foto`s spammen in de hoop stemmen te krijgen?

Vind ik zo`n onzin :o

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:05

Van 6 juli? :P dan kan ik sowieso niet hoor. En Waarom ook niet? De fotografen willen toch een goede indruk krijgen van de modellen waaruit ze kunnen kiezen? :)

xMiinh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:07

Ik vind het juist wel fijn om fotos te zien van de modellen! (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:07

Aartje schreef:
Van 6 juli? :P dan kan ik sowieso niet hoor. En Waarom ook niet? De fotografen willen toch een goede indruk krijgen van de modellen waaruit ze kunnen kiezen? :)

Dan had de ts vast wel om meer foto`s gevraagd voor in de collage.

Dat jij het doet prima, ik ga er niet aan meedoen..

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:12

Ow nou sorry.. Het was heus niet bedoeld om te slijmen bij de fotografen, maar ik kan me voorstellen dat een enkele foto niet altijd meteen een goede indruk geeft over een paard. Juist de fotografen weten hoe verschillend je een paard kunt vast leggen dus om ze een beetje een idee te geven wat voor soort paarden het zijn plaats ik nog twee extra foto's van ze. Is natuurlijk geheel je eigen keuze of jij dat ook doet van jouw modelletje :) Maar denk persoonlijk dat de fotografen het juist wel waarderen.. of zeg ik iets heel raars?

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:16

Blingh schreef:
We gaan toch niet net zoals in het andere topic van 6 Juli foto`s spammen in de hoop stemmen te krijgen? :o

Dat gespam vind ik ook helemaal niets, brrrr.
Dan wordt het net zo'n TellSell topic.

TS vroeg toch duidelijk of modellen zich per pb wilden opgeven?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 18:26

Reserves mogen ook voor de datum stemmen, alleen straks bij het modellen stemmen niet.

Over foto's spammen: ik heb inderdaad juist om 1 foto gevraagd van het hele paard om het zo goed mogelijk te laten zien. Bij andere topics heb ik er 2 van ieder model gevraagd, maar dat nam dan iedere keer zoveel ruimte in beslag. Dus ik heb dit keer voor deze manier gekozen. Het is aan jou om bij het opgeven een zo duidelijk mogelijk foto te geven. Bij sommigen heb ik zelfs nog gezocht naar een betere foto, maar soms kwam ik hier niet uit dus dan niet..
Af en toe eens een fotootje laten zien: prima. Maar ga inderdaad per bericht meer dan 2 foto's plaatsen en dat meerdere malen doen.. heel vervelend.

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:27

Cynn_x schreef:
Reserves mogen ook voor de datum stemmen, alleen straks bij het modellen stemmen niet.

Over foto's spammen: ik heb inderdaad juist om 1 foto gevraagd van het hele paard om het zo goed mogelijk te laten zien. Bij andere topics heb ik er 2 van ieder model gevraagd, maar dat nam dan iedere keer zoveel ruimte in beslag. Dus ik heb dit keer voor deze manier gekozen. Het is aan jou om bij het opgeven een zo duidelijk mogelijk foto te geven. Bij sommigen heb ik zelfs nog gezocht naar een betere foto, maar soms kwam ik hier niet uit dus dan niet..
Af en toe eens een fotootje laten zien: prima. Maar ga inderdaad per bericht meer dan 2 foto's plaatsen en dat meerdere malen doen.. heel vervelend.

Oke dat is duidelijk :)

savira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:33

zijn er al 12 fotograven ? ik zou wel graag willen komen....

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 18:34

Er zijn inderdaad al 12 fotografen en een lange reservelijst.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:45

Cynn_x schreef:

zat 5 okt:
- Cynn_x // jenne // Bella // xRiiannex // Ilona // Kkkaren // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aiek1985 // Astor // Erna_ // DianneM (voorkeur middag) // Marjoow // IVfotos // xMiinh // Sandra
zo 6 okt:
- Cynn_x // Jenne// xRiiannex // Ilona // Channiiiej // Kkkaren // Lara // heidiLOVER // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aniek1985 // Astor // Erna_ // DianneM // Marjoow // IVfotos // xMiinh // Sandra
zat 19 okt:
- Cynn_x // jenne // Bella // xRiiannex // Kkkaren // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aniek1985 // Erna_ // DianneM (voorkeur middag) // BArts17 // Marjoow // IVfotos // xMiinh // Sandra
zo 20 okt:
- Cynn_x // jenne// Bella // xRiiannex] // Channiiiej // Kkkaren // Lara // heidiLOVER // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aniek1985 // Erna_ // DianneM // BArts17 // Marjoow // IVfotos // xMiinh // Sandra

Ik wilde Sani typen! _O-

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:56

ik kan alleen 5 3n 6 okt niet wegens prive redenen voor de rest kan ik wel als ik met iemand mee kan rijden :D

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:57

Sandra schreef:
Cynn_x schreef:

zat 5 okt:
- Cynn_x // jenne // Bella // xRiiannex // Ilona // Kkkaren // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aiek1985 // Astor // Erna_ // DianneM (voorkeur middag) // Marjoow // IVfotos // xMiinh // Sandra
zo 6 okt:
- Cynn_x // Jenne// xRiiannex // Ilona // Channiiiej // Kkkaren // Lara // heidiLOVER // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aniek1985 // Astor // Erna_ // DianneM // Marjoow // IVfotos // xMiinh // Sandra
zat 19 okt:
- Cynn_x // jenne // Bella // xRiiannex // Kkkaren // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aniek1985 // Erna_ // DianneM (voorkeur middag) // BArts17 // Marjoow // IVfotos // xMiinh // Sandra // FR_Foto
zo 20 okt:
- Cynn_x // jenne// Bella // xRiiannex] // Channiiiej // Kkkaren // Lara // heidiLOVER // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aniek1985 // Erna_ // DianneM // BArts17 // Marjoow // IVfotos // xMiinh // Sandra // FR_Foto

Ik wilde Sani typen! _O-

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:58

Hier een fotograaf die zich er idd wel aan ergert. Hoe meer foto's ik van een bepaald model zie hoe meer ik er juist de neiging van krijg om diegene niet te kiezen.

Kijk een foto af en toe plaatsen snap ik ook wel, en zeker bij diegene die alleen maar een hoofdfoto geven bij opgave als model ben ik wel benieuwd wat er nog meer aan vast zit :j
Maar aub geen hele collages hier plaatsen :n

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:59

Zet de foto's dan in link neer want ik hoef ook niet steeds foto's te zien. ..

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 19:00

Hahaha Sandra _O-

Als het goed is heeft grotendeels een PB ontvangen van mij om te stemmen. Sommigen gebruikersnamen vond 'ie niet, dus hier kijk ik vanavond even naar. Ik weet dat sommigen in het topic al hadden aangegeven dat ze zich zouden aanpassen, omdat ze dan gewoon vrij zouden vragen van hun werk. Deze heb ik alleen niet teruggezocht.. dus excuses als je onnodig een PB'tje heb gehad van me. ;)

Ik ga niet alle stemmen afwachten, maar ik hoop dus wel wat meer binnen te krijgen. Zaterdag maak ik sowieso de datum bekend.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:05

Sandra stuur jij mij dan een sms??
Ik heb het hele weekend geen internet -O-

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:06

Ik kan alle Data's 8-)

Was ook geneigd een extra foto te plaatsen omdat de foto er maar gedeeltelijk op staat
maar dat vond ik een beetje kinderachtig :o
In mijn profiel staan foto's genoeg van Labrusca :j

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 19:07

En extra foto mag zoals al gezegd best wel, maar geen spam berichten. :)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:08

Ik kan ook alle data's, vraag gewoon vrij van m'n werk.
Nu nog maar hopen dat het zondag een beetje droog blijft voor een duidelijke foto...

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:14

zat 5 okt:
- Cynn_x // jenne // Bella // xRiiannex // Ilona // Kkkaren // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aiek1985 // Astor // Erna_ // DianneM (voorkeur middag) // Marjoow // IVfotos // xMiinh // Sandra// Myca

zo 6 okt:
- Cynn_x // Jenne// xRiiannex // Ilona // Channiiiej // Kkkaren // Lara // heidiLOVER // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aniek1985 // Astor // Erna_ // DianneM // Marjoow // IVfotos // xMiinh // Sandra// Myca

zat 19 okt:
- Cynn_x // jenne // Bella // xRiiannex // Kkkaren // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aniek1985 // Erna_ // DianneM (voorkeur middag) // BArts17 // Marjoow // IVfotos // xMiinh // Sandra // FR_Foto// Myca

zo 20 okt:
- Cynn_x // jenne// Bella // xRiiannex] // Channiiiej // Kkkaren // Lara // heidiLOVER // Anoli // Chernique // xSupermatic // Aniek1985 // Erna_ // DianneM // BArts17 // Marjoow // IVfotos // xMiinh // Sandra // FR_Foto// Myca