Mochten er nog afmeldingen zijn dan horen we die graag zo snel mogelijk zodat we de reserves kunnen vragen Het duurt nog een paar weken maar ik denk ik zeg het maar vast. Afmelden op het laatste moment gebeurt namelijk erg vaak helaas.
Nou helaas moet ik me afmelden.. Heb me werkrooster van die week ervoor en erna en moet allebei de weken 6 dagen werken waarvan in totaal 4 dagen van 12 uur per dag. Ik ben nou al dood en dood op, dus dat gaat erg zwaar worden..
Hier ook een paard wat al in zijn wintervacht begint te schieten. Wel jammer. Wanneer word het dag schema bekend gemaakt??
Batlow
Geplaatst: 10-09-13 22:14
Ik wil me (paard uiteraard) ook wel beschikbaar stellen als model Mocht er nog vlak voor iets uitvallen, ik sta op uurtje loopafstand... edit: Even een beeld van hem dan natuurlijk, of jullie hem wel fotogeniek vinden Was ook op surea:
Laatst bijgewerkt door Batlow op 10-09-13 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik moet helaas afmelden. Ik heb de kans die dag met de paarden toch nog iets anders heeeeel leuks te doen wat ik graag wil doen dus ja.. sorry maar ik laat die kans niet aan me voorbij gaan. Ik hoop dat ik een reservemodel nu wel heel gelukkig maak