Ben heel benieuwd maar ik wacht rustig af (we hebben nog ff tot het 8 september is). Ik ben dan trouwens net getrouwd . Kan mijn trouwjurk wel aan doen als extraatje hihi.
dat wordt oefenen hihi. Het was in ieder geval al de bedoeling een keer een trouwshoot te doen met de paarden erbij dus wennen aan die jurk moeten ze eigenlijk sowieso .
Jenne, hoe heb jij dat wennen gedaan? Gevalletje met een laken oid gemaakt en toen oefenen, oefenen, oefenen?
jenne
Geplaatst: 09-04-13 15:31
Bij mij was het vooral kijken of het paste met een hoepel erop. Het was een paard dat bij een stichting voor gehandicapte ruiters hoorde, hij was wel wat gewend dus Het engste vond hij dat ik kwam aanlopen met dat ding aan. Maar eenmaal erop was er niks aan de hand. Maar als die van jou er wat meer op reageerd zou ik idd met een laken beginnen en die over zijn kont. Over het algemeen trekken ze zich er niet heel veel van aan, beetje het zelfde als een deken op hebben denk ik.
Oh een trouwshoot met paarden lijkt me gaaf om een keer te fotograferen! Zou het dus echt heel leuk vinden als je je jurk meeneemt!