Iedereen ook super bedankt.. Ben gesloopt en sorry dat niet helemaal volgens plan ging dus we moeten snel herhalen nu zijn mijn benen dood na de achtervolging van special
Zo... net thuis van de opdracht na de meeting. Helemaal gesloopt, want ook daar heb ik nog eens 750 fotos gemaakt.
Eerst ff bijkomen. Pijn in mn been nu ook... bah. Stomme ontsteking.
Maar k vond t super gezellig!
lieke123
Geplaatst: 19-05-13 17:09
Ooh ik ben benieuwd naar jullie foto's
Nicole schreef:
Jaaaaaa foto's!!
Iedereen ook super bedankt.. Ben gesloopt en sorry dat niet helemaal volgens plan ging dus we moeten snel herhalen nu zijn mijn benen dood na de achtervolging van special
Oei
Netje
Geplaatst: 19-05-13 17:12
Bij ons in de buurt was er nog even sensatie: hier was een soort mini fotoshoot georganiseerd in de Hem polder door onze buur stal. Veel grasland met sloten erom heen en mooie bloemetjes. Was er een paard dat zó de sloot in rende. Het probleem was dat ze hem er niet uit kregen. Brandweer erbij en die kregen het ook niet voor elkaar. Paard begon het beetje op te geven, maar op het laatst is het gelukkig toch nog gelukt. Hij staat nu bij te komen en warm te worden op stal.
Ben ik toch heel blij dat zowel Luca als Special zich snel (of iets minder snel, ik noem geen namen ) weer lieten pakken
Ik vond het echt heel leuk om jullie allemaal aan het werk te zien en om ook de gezichten/personen te leren kennen achter al die prachtige foto's die jullie altijd op Bokt zetten !
Ik heb je broek mee inderdaad, wist niet zeker welke auto en voordat hij straks onder n wildvreemde auto ligt, haha, stuur ik m liever veilig op. Echt super dat ik m kon lenen, thankss Marianne, wat een toffe foto van hem, en Ivonka; stoere foto!
Anoniem
Geplaatst: 19-05-13 17:40
Josca, ik heb een zwart hemd en een wit vest meegenomen, volgens mij waren die nog van jou. Neem je die maar weer mee als je Nikay ophaalt!