Daarna douchen en daarna paard helemaal ready to go maken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daarna douchen en daarna paard helemaal ready to go maken
Straww_ schreef:Zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn uit te leggen hoe het nu met die rare bocht zit? We komen uit Haarlem en gaan met de TomTom, maar zou dus totaal niet weten waar ik die bocht moet verwachten..
) Eigenlijk moet je het kruispunt oversteken, eerste weg linksaf, weg volgen tot stoplichten, oversteken en dan weer linksaf.NatassJa schreef:Erna, even serieus... Bikini??![]()
Ik was al aan het twijfelen of ik korte mouwen aan trek.. Heb namelijk niet zulke dunne armen als de rest waarschijnlijk![]()
Maar ja het wordt wel echt warm, dus doe het toch maar denk ik..
17 gemiste oproepen.. 

Ik vond het ook weer een hele beleving voor Grand! Hij was ook een lastig model maar dat komt omdat hij van NIETS onder de indruk was
Oortjes naar voren is erg moeilijk als je niets spannend vindt
Maar ik ben wel supersupersuper trots op mn super brave 2-jarige die ik aan een lang touwtje kon leiden!!
. Ik vond het ook een hele gezellige en leerzame dag. Wel jammer dat er op het laatst toch nog wat mensen hadden afgezegd, maar ja, dat ligt niet aan de organisatie! Is het voor de foto's van sandra handig als ik haar e-mail adres pb aan jullie? Ik weet namelijk niet hoe en of ik de foto's vanaf deze site naar haar kan sturen. (Ik ben niet handig hiermee, ik bok ook eigenlijk alleen vanaf m'n telefoon) groetjes!
Of ze mag me eventueel ook toevoegen op FB. (De rest ook trouwens) : https://www.facebook.com/natasja.deleeuw.7