Nu eerst eten en dan gaan ze allemaal op de site.!
karlli
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-13 16:13
Mam is nu ook bezig met bewerken en uitzoeken van de foto's helaas gaat het bij mij iets trager, moet nog een shoot afwerken maar ben vanochtend van het paard afgedonderd banden in mn schouder flink verrekt heb en misschien ook nog wst scheutjes inzitten gelukkig na de meeting gebeurt ipv voor maar duurt nu wel langer gezien ik nu eigenlijk maar een goede arm heb zo zal alsnog zo snel mogelijk proberen te werken
Typfouten komen door mijn telefoon en het met een arm typen
Locatie is toch wel erg gaaf Echt duinzand en enorme vlaktes ervan. S'morgens helaas weinig zon, smiddags gelukkig wel wat. Verder wel erg leuk, wel vermoeiend 2 groepen paarden gehad ...
Froemel
Geplaatst: 21-04-13 19:38
Excuses!! Ik had dit weekend een weekendje weg en had gedacht dat de fotomeeting volgend weekend was! Was ook niet meer online geweest de dagen ervoor.. Super blonde actie.
astriidj
Geplaatst: 21-04-13 20:44
Foto's van Lanka zijn klaar en staan op de site! Morgen verder met de rest van de foto's.
Ik heb ze allemaal klaar Er was iemand die mij via een mail had gevraagd naar de foto van de website. Die zal ik straks bij algemene & funny foto's zetten
Lynn_Nikita
Geplaatst: 22-04-13 09:21
hahaha die foto van Bo_san, waarbij kayleigh net het lipje optrekt, erg grappig
Ik geloof met je rechtermuis knop erop klikken en dan kopiëren kiezen. Maar anders pak je ze uit photobucket, daarmee kan je ook rechtstreeks naar je facebook bv geloof ik