maakt niet uit hoor sharon, tara is ook volkomen van de wereld. ik zie je binnenkort wel weer, wil je nog iets afspreken ivm rijden of laat je dat liever even zitten???
Wat een mooie foto's zijn er gemaakt! Vind het nogsteeds jammer dat ik niet mee kon.
Okkieenjoy
Geplaatst: 16-06-13 19:22
Femke_L schreef:
Gave foto's Maud! Hoop dat je ook nog wat van Arthur hebt kunnen schieten ondanks dat we niet ff apart voor je lens hebben kunnen poseren..
Ja jammer, maar hij had zoveel lol in het water dat ik hem niet nog de poseerfoto's aan wilde doen. Misschien de volgende keer.
Okkieenjoy
Geplaatst: 16-06-13 19:26
SharonIndezz schreef:
Maud, kan ik die foto met dat speeltje in zijn mond nabestellen bij jouw?
Ja hoor dat kan, ik zal je wel een link sturen als ik ze allemaal heb uitgezocht.
Fem
Geplaatst: 16-06-13 19:27
Wauw, ik ben heel blij met deze foto's ... Ik wil er zeker een paar nabestellen voor zijn baasjes. (die zijn nu op huwelijksreis en zijn daar beroofd, dus dat is wel een leuke verassing)...
Ondanks dat hij niet individueel voor je lens heeft gestaan heb je echt gave foto's gemaakt! Dankjewel!
oeh ik zie echt schitterende foto's langskomen! ik ben benieuwd wat er van tara is gelukt.... we hebben een super dag gehad en fenne heeft het over niks anders meer vandaag!
Nikkivdnberg
Geplaatst: 16-06-13 20:09
Maud, met welk programma maak je die collage's?
Squawk
Geplaatst: 16-06-13 20:30
Jeetje, heftig! Mooi dat je ze op deze manier kunt verrassen. Hij staat heel mooi op de foto's!