Gaan we daarover stemmen of bepaald TS dat? Sorry krijg nog niet alles goed mee..
fientje80
Geplaatst: 23-05-13 20:15
Super mooi overzicht!!! Pony heet trouwens Noor, ik heet Fien trouwens. Haha, voor dat iemand mijn.pony Fieneke noemt. Heb het per ongeluk verkeerd doorgegeven ik wacht met smart op de locatie!
Maureen97
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-13 20:16
we gaan niet stemmen, en de locatie word hopelijk vanavond bekend. dan heb ik contact gehad met mijn vervoer
magda_90
Geplaatst: 23-05-13 20:21
luca_sun had zich afgemeld gezien zij de 16e niet kan, hoor ik net via pb. Ik zal de lijst dus aanpassen!
De modellenlijst is aangepast, jammer Chris maar helaas!
Maureen97
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-13 21:46
Balen balen jongens! Net gesproken met de persoon die mij zou brengen. Moet onverwachts voor een lange tijd weg en is de 28e juli er pas weer Ik ben nu heel actief aan het zoeken voor vervoer maar ben bang dat het hem niet gaat worden.
Desnoods kom ik zonder paard hoor! wil er wel graag bij zijn! was toch al een lange wens van mij en hopelijk kunnen we dan later nog een keer afspreken!
Jaa we maken er gewoon nog een 2e versie van! Andere locatie, hopelijk kunnen er dan ook weer mensen mee die dit keer niet mee kunnen... Komt goed! Misschien is het wel handig dat we dan nu een locatie afspreken...?
Maureen97
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-13 22:12
Locatie ligt niet meer aan mij jongens. hoor wel heeeel veel goede reacties over turkije bos en denk dat dat voor jullie het meest variabel is!
En die ouwe van mij moet het nog maar even uithouden! dan kunnen we vast binnenkort nog een keer een meeting plannen!
ja jammer genoeg wel! echt balen hoor! was zo enthousiast sinds het idee in mij opkwam!
Mavelle
Geplaatst: 23-05-13 22:17
Ik vind het een beetje jammer als de ts, die dit bedacht heeft, zelf niet mee kan. Helemaal omdat zij een heeeele oude poown heeft. Wat zou jou wel uitkomen dan palousa? Misschien kunnen we het toch nog aanpassen.
Dat zou dan weer besproken moeten worden met vervoer... maar dat is pas na 28 juli.
Ik wil jullie ook echt niet in de weg zitten en de hele meeting om moeten gooien voor mij hoor! ik denk dat er nog wel een andere keer komt. pony is erg fit