Ik zit in de middag groep met Caza pre hengst, met unico ook hengst, de pre ruin van taebo en de appaloosa weet ik niet of dat een merrie, ruin of hengst is. Dus denk dat de middaggroep ook niet handig is voor modesta of je moet een leuk veulentje willen hebben volgend jaar.. Denk sowieso het beste wat afstand houden van elkaar, Caza vindt andere hengsten vaak net zo interessant als merries.. En is de 1e keer dat ik met hem op vreemd terrein kom..
In de ochtend groep zitten 2 ruinen (arabier is volgensmij een ruin?), 1 hengst en 1 merrie. In de middag groep zitten 2 hengsten en 2 ruinen.
Het is er groot genoeg om een heel eind van elkaar af te blijven. De ene kan bij het water, de andere bij andere kant van het water, weer het andere paard kan beetje bij het gras/groene struiken en de andere kan bij de bomen. Nou hopen we dat de paarden wel bij de eigenaar blijven? En niet even een sprintje naar de andere paarden trekken?
Met portret en losgooi/longeer foto's is dat voor mij geen probleem, rijfoto's moet ik dan even kijken, we zitten nog met wat vertrouwensissues naar aanleiding van een ongeluk met gebroken heup als gevolg vorig jaar
SSDesign
Geplaatst: 13-05-13 22:21
Of een ruin van de middaggroep ruilen met de hengst van de ochtendgroep? Maar dat was een probleem geloof ik qua planning of niet ? Nou ja, dan is het maar hopen dat het goed gaat en de paarden allemaal braaf blijven
Niemand van de middaggroep kon naar de ochtendgroep. Maar volgensmij is het nou opgelost he!
Jolijn, rijden mag, hoeft niet he!
Kkkaren
Geplaatst: 13-05-13 23:08
_Sanne schreef:
Super Karen, dat je toch mee gaat!
Met zulke mooie modellen kan ik niet wegblijven. Ik zal wel redelijk gesloopt zijn na al een week fotograferen, maar dat zien we dan wel weer...
Anoniem
Geplaatst: 13-05-13 23:09
Ik kijk die dag zelf wel, we zijn hard op weg om onze issues te overwinnen maar ik beloof niets Als ik iets geleerd heb is het om mijn gevoel te volgen haha!
Ja die van mij (Texas) is de eerste keer dat die naar zoiets gaat, dus kan goed zijn dat meneer daar de kl*te opgaat hehe.. Laat ons hopen van niet.. Is dat al 'ns gebeurd?