Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niekje1991 schreef:Uhm, ik weet het niet 100% zeker, maar is dat stukje met water niet een beschermd vogelgebied? Met broedplaatsen en een vogelspothuisje? Als dat zo is, maar je daar zeker weten niet komen! Misschien is het een idee om pwn te bellen, en te vragen of er in de buurt van de parkeerplaats bij Johanna's Hof een open gedeelte is waar we voor een keer met een groepje foto's mogen maken?
Niekje1991 schreef:geen idee eigenlijk ik ben niet bekend in Castricum dus ben wel een beetje afhankelijk van hulp van de gene die daar bekend zijn want als het PWN mij zou vertellen over een plek dan zou ik echt niet weten waar ze bedoelen. NathalietjeB zou een rondje doen en foto's maken van de omgeving maar daar heb ik niks meer van gehad/gehoord. ze had het wel druk dus denk dat ze der nog niet aan toe gekomen is.Uhm, ik weet het niet 100% zeker, maar is dat stukje met water niet een beschermd vogelgebied? Met broedplaatsen en een vogelspothuisje? Als dat zo is, maar je daar zeker weten niet komen! Misschien is het een idee om pwn te bellen, en te vragen of er in de buurt van de parkeerplaats bij Johanna's Hof een open gedeelte is waar we voor een keer met een groepje foto's mogen maken?
Tamara1991 schreef:Misschien een idee, heb echter al wel een trailer besproken voor 9 juni. Misschien zijn er meerderen die al vrij geregeld hebben etc, dan is het niet zo fijn om het deels te verplaatsen. zonder uberhaupt naar de locatie te zijn geweest.
Het lijkt mij nu het meest logisch als de organisatie naar de locatie gaat om mooie plekjes te zoeken