Ik wou bijna zeggen, gelukkig heb ik een koele pony voor wie de Sahara zijn tweede wei is. Maar dat roep ik nog maar niet te hard. Ik neem sowieso mijn zusje mee, voor het rijden en voor de hulp, ik kom s'middags ook terug mocht dat nodig zijn dus ik kan ook helpen.
Ik neem sowieso wel wat mee, en ik heb nog heel veel appels thuis (gekregen van werk) dus voor de paarden is er sowieso wat. (als de appels dan nog goed zijn. )
Sabine_95
Geplaatst: 13-11-13 23:17
Haha ik ga er vanuit dat ze braaf is ze wordt niet gemeen te staat vaak alleen soms ter hupsen op der plek en stilstaan staat niet in der woordenboek haha Maar komt allemaal goed
Oh ja over drinken heb ik niet nagedacht daar ga ik nog even over brainstormen
zal wel even kijken of ik iets van warm water mee kan nemen, als dan iedereen thee zakje of een cup a soep of iets dergelijks mee neemt, tadaaa voedsel
Ik neem een thermosflesje koffie mee, en wat krentenbollen. Verder zie ik wel. ik woon redelijk dicht bij de Sahara, dus kan altijd even door het bos naar huis voor extra voorraad .
Splinterz
Geplaatst: 13-11-13 23:43
Ik neem ook warm water mee en heb nog wel wat bekertjes e.d. En zal wat te snaaien halen
Lieve dames, ik heb ontzettend zin in de shoot en kijk er al maanden naar uit. MAAR.. ben vandaag naar de chirurg geweest voor mijn hernia en als het programma morgen vlot verloopt wordt ik morgen nog opgebeld om geopereerd te worden. En dan zal ik dus zaterdag niet aanwezig zijn... Mocht er toch geen plek zijn morgen dan ben ik uiteraard van de partij! En anders hoop ik jullie van het voorjaar een keer te ontmoeten voor een voorjaarsshoot! Zodra ik morgen bericht heb laat ik het weten!
Ik weet het morgen sowieso of ik wel of niet kan komen! Maar dacht ik meld het alvast dan is er misschien nog iemand reserve die dan een kans heeft! Laat het morgen weten!
MarlindeRooz
Geplaatst: 14-11-13 18:29
Okee super! Wie waren de reserve? Dan kunnen die vast ingelicht worden,
Ik heb de fotograven nog weer een berichtje gedaan, maar nog geen reactie. Van 1 zie ik al wel dat ze het gelezen heeft, en van de ander dat ze allebei de berichten nog niet gelezen heeft,.. Oh kijk als er toch nog iemand uitvalt komt dat dus nog helemaal goed!
Oh dat weer is dus nog helemaal niet zo verkeerd hopelijk blijft het zo