Ik vind een klein groepje wel chill, juist inderdaad dat je alles heel fijn kan uitwerken! En als het regent misschien een dapper model ^^?
Bo_San
Geplaatst: 25-05-13 21:22
Ik heb een bellenblaas het is niet veel haha. Maar zit ff te denken waar ik aan bv bloemblaadjes zo snel kan komen, en bloemen, wellicht ergens plukken
Voor de zekerheid paraplu's mee, als we er dan toch zijn, dan ook kijken wat we ervan kunnen maken, ook bij regen
Damn, wat twijfel ik. Ik wil heel erg graag en met een kleine groep spreekt me heel erg aan. Maar het is wel weer 3 kwartier heen en 3 kwartier terug en daar natuurlijk een paar uur. Maar doordat we met een kleine groep zijn is het misschien wel te doen. Ik kijk morgenochtend hoe ik me voel en hoe ik de nacht door ben gekomen. Ik sms je morgenochtend Maaike, dan weet je of je op me kunt rekenen
tip voor de modellen: [*]laagjes aan doen mits het je geen vouwen geeft en dik maakt zo kun je snelle kleding wissels doen. (bh met afklik bandjes/strapless truitje, broek en jurkje bijv.) zo kun je ook een ''blote schouders'' shoot doen die weer natural look geeft. [*]denk goed na dat je snel kan wisselen zonder kleedkamer. [*]zorg dat je je poses die je wil uitproberen kent of opgeschreven hebt. (kijk/beweeg elke keer nét iets anders) [*]Denk ook aan je attributen! hoedjes, sjaaltjes, sieraden, gitaar, brillen, boek, kaarsje, bellenblaas, bloemen, kleedjes (ik neem patchwork mee) [*]vergeet geen drinken en/of eten
Het is vrij uniek dat je zoveel persoonlijke aandacht krijgt i.v.m. aantal modellen. Maak daar gebruik van met zoveel mogelijk verschillende poses en ideeën. en boven alles, voel je op je gemak en heb plezier
Fotografen: [*]vergeet low en high key , zwart/wit enz. niet als je dat wilt uitproberen. [*]kijk naar je portfolio en hoe je deze wilt aanvullen. [*]probeer het model aan te geven hoe je het wil.
Denk niet dat dat een probleem is hoor seni. Ik heb wat dingen bij zoals patchwork kleed, windlicht, en boek.
Kady1
Geplaatst: 26-05-13 08:10
Ik vind dat van die handoek ook een goed idee. Laagjes zal bij mij niet gaan want ik breng alleen jurkjes mee en jurkje over jurkje is niet echt mooi.
Ik heb wel nog een tip voor de modellen breng een badjas / dik vest mee om tussen door aan te doen. Wil je blote benen.... Doe dan geen strakke broek of sokken aan want hier kan je randjes van krijgen. Als er geen visagie is leg dan alleen een basis make up aan. Werk niet te veel met kleur op de ogen maar neem verschillende lippen stift mee. Dit kan je makkelijk afhalen dus op die manier met verschillende kleuren werken
Ik neem verder kanten handschoenen mee en een apparte ketting en even kijken wat ik nog meer kan vinden. Als er modellen zijn die ongeveer mijn maat hebben en je wil op de foto met 1 van mijn jurkjes dan mag dat van mij hoor :p
Goede tips kady! Daar kan ik wel wat mee! Hier 6km van locatie is het droog en fluiten de vogels. Ik heb er goede hoop op. Gister avond nog stiekem bloemen uit de gemeente tuin gejat haha
Ik ga meeeeee! Ik heb eindelijk weer aardig goed geslapen vergeleken met de afgelopen nachten. Ik heb nog een hoed gevonden en ik zal deze jurk meenemen voor de waaghalzen in de kou Maar nu eerst gauw eten en douchen anders ga ik het niet redden
Ik ben de laatste puntjes op de i aan het zetten wat betreft mijn camera. Nog even snel kaartjes leeg halen extra. 2e batterij opladen. Er worden al bloemen meegenomen zo te horen, dus dan laat ik ze hier hangen;) Zijn er nog andere dingen die meegenomen moeten worden?
Ik neem wel een kan met thee mee, want ben ook al 3 dagen ziek, dus warm vocht kan dan nooit kwaad;)
Loeky01
Geplaatst: 26-05-13 08:44
Hmm routebeschrijving doet het niet helemaal ofzo. Geen idee, wij vertrekken nu iig. Hopen er over een uur te zijn maar het waait . Tot zo!
Sow het waait hard en het is koud haha, dus ik ga de hele dag bikkelen met mn jurkjes haha maarja wie mooi wil zijn.... Van de wind krijg je wel hele mooie haar wapper foto s
Ik heb ook nog een wit jurkje en een licht roze sjaal die ik mee neem, wie weet en nog wat dingen als een teddybeer Zo nu de auto in en op weg, tot zo allemaal
Seni
Geplaatst: 26-05-13 08:58
Ik vertrek ook!
Ik heb ook nog mijn pijl en boog bij!
Madelin, ze staan te flitsen bij gorinchem!
Edit nr4: neemt er iemand iets van een krukje/ladder mee voor levitation?
Jammer dat ik blijkbaar zomaar geëlimineerd ben, ben gewoon altijd mee blijven lezen enzo. Maargoed, de combi van het weer nu en de hoeveelheid mensen die nog komen is sowieso een beetje jammer. Volgende keer beter...