Heb er ook zin in! Is er ook een evt nr wat we kunnen bellen mocht je de groep niet kunnen vinden of hoe doen jullie dat???
Haha de mijne stond ook te kijken van wat kom op zondagochtend doen Unimone ik zal je mijn nummer wel even pb'en.Zijn er fotografen die iets nieuws willen proberen? Bijv dat ze een mooie foto op internet hebben gezien, en er ook zo een willen maken
Kom je mooi oprijd mee whaha. Ik neem ebby teckel mee maar blijft in de auto voor de wandeling erna anders zit ze heel de dag thuis (mam is werken)
sMieke schreef:Kom je mooi oprijd mee whaha. Ik neem ebby teckel mee maar blijft in de auto voor de wandeling erna anders zit ze heel de dag thuis (mam is werken)Jaaaaaa, kunnen Ebby en Lieve kennismaken
Wij gaan nu op pad, vriendinnetje van me komt trouwens ook mee gezellig. Neemt haar jacky mee. Mischien ook nog leuk vor een paar foto's? Tot straks!
hier maar goed dat we niet mee konden hebben hier heerlijk uit geslapen en gezellig met zn 3tjes ontbeten hihi igg veel plezier van die genen die nog moeten haha