saskiakefie schreef:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spritz schreef:JAZZ4ff schreef:Hebben de models iets van een feest kleding/avond jurk?
Ik heb deze jurk in het zwart, zal ik hem meenemen? Zo ja, met of zonder panty?
http://www.catwalk-fashion.nl/wp-conten ... ening2.jpg
_l_amanda_l_ schreef:mooie jurk!Heb je hem ook in die kleur?
Als het wapperen kan ben ik al blij hahaDenk dat ik (als ze ze hebben tenminste) zaterdagavond een bosje rozen of zo haal, dan kunnen we de nepbloemen met echte mengen...
saskiakefie schreef:Hoe laat is het nou verzamelen?
Spritz schreef:Maar we doen als locatie het plekje waarvan foto's zijn geplaatst toch? Dat is aan de Oud Emmeloorderweg.
Aan die weg rijd ik bij een fokker (met veulentjes, dus voor degene die nog veulens zoeken voor 't portfolio.. haha) en die woont op nummer 31. Daar is het nog geen 5 min vanaf met de auto. Als je vanaf de snelweg van Ens afkomt is het redelijk aan het begin (vanaf waar de huizen beginnen dan), kom je via de andere kant is het een beetje aan het einde van de weg. Maar er staat wel een bordje Schokland(plus vlag waar ''Flevo landschap'' op staat), kan niet missen!
FR_Foto schreef:saskiakefie schreef:
ik dat een probleeem?
en we verzamelen om 10:30 voor het klaar maken van de modellen en we gaan om 11:30 beginnen
alicelover schreef:Wat is het exacte adres voor in de navigatie? Gewoon het adres van het museum, dat op de site staan?
En wie wilde er allemaal met mij mee rijden?
Ik heb naast de plekken van Amanda en Spritz nog 1 tot 2 plaatsen vrij in de auto.