Iig leuke fotografen uitgekozen en ook zeker degene die ik had verwacht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:Astor schreef:Zijn de fotograferen gekozen op welke apparatuur ze hebben? Of hoeveel ervaring ze hebben?
Volgens mij op ervaring, portfolio en stijl, etc. In ieder geval niet aan apparatuur.
Bagheera_206 schreef:Eerste reserve valt nog wel mee.Had gisteren niet tegen Nikki moeten vertellen dat zij zich nog gewoon kon aanmelden.
WildWings schreef:Bagheera_206 schreef:Eerste reserve valt nog wel mee.Had gisteren niet tegen Nikki moeten vertellen dat zij zich nog gewoon kon aanmelden.
Sooorrrry Richard![]()
Maar er vallen meestal wel mensen af tegen die tijd, dus hopelijk kan jij ook gezellig mee.
Supergaaf dat ik mee kan Lara, bedanktHeb er zin in, leuke lijst fotografen en modellen!
Lara schreef:Kreeg toch wat enorm teleurgestelde reacties van mensen die het er ook niet helemaal eens waren..
Ik heb zo'n 6 anderen gevraagd naar de foto en portofolio's te kijken. Zij kenden niemand van de lijst en waren dus ook onpartijdig. Aan de hand van hun mening is grotendeels alles ingedeeld. Mensen waartussen getwijfeld werd, werd er gekeken naar het materiaal
Ik kan niet iedereen gelukkig maken