__Suzanne__ schreef:Op mahna mag in maart nog niemand rijden Ik ook niet Ja, en dát is nou net jammer.
cinn87 schreef:Iedereen mag met mijn haffie op de foto hoor en even een stukje rijden, geen probleem Geldt voor Bart ook die gedraagt zich toch wel
leuk dan wordt het meer een *probeer-m'n-leuke-paard-uit-meeting* ipv *zet-dat-leuke-paard-op-de-foto-meeting*
xJikke schreef:We maken er gewoon een *probeer-m'n leuke-paard-uit-+-dat-leuke-paard-op-de-foto-zetten-meeting* eens!
Bellatrix schreef:__Suzanne__ schreef:Op mahna mag in maart nog niemand rijden Ik ook niet Ja, en dát is nou net jammer.
Voor iedereen de beste wensen voor 2013!!!Ik heb mijn vervoer voor de 17e geregeld. Kan niet wachten!!! Heb er mega veel zin in haha...
ik vind het echt zoooo jammer dat ik niet weet hoe dit soort dingen werken ik kan me zeker niet aanmelden he? ik wil heel graag een keer zoiets doen met mijn knappe pony.
Super Cindy!@femo, ik kan je op de reservelijst zetten met je pony. Stuur mij maar een pb met; je boktnaam - naam - naam paard - ras paard - foto van het paard.