Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HijadelaLuna schreef:Fotografen
1 Daisyree
2 BvanhetB
3 Yvonne_V
4 NienSCHaap
5 WiancaR
6 MarianneV
Modellen Ochtend
1 HijadelaLuna
2 Muds
3 nadita
4 urosa
Modellen Middag
1 Bren79
2 finnens
3 mariadaboy
4 *reserve heeft pb*
Muds stond op de lijst met haar vosbonte Tinkerdame Janey, helaas kan ze deze die dag niet meenemen, wel kan zij de bruinbonte Tinkerdame Floor meenemen, ik heb toegezegd dat dit OK is. Iemand problemen mee?
HijadelaLuna schreef:Fotografen
1 Daisyree
2 BvanhetB
3 Yvonne_V
4 NienSCHaap
5 WiancaR
6 MarianneV
Modellen Ochtend
1 HijadelaLuna
2 Muds
3 urosa
Modellen Middag
1 Bren79
2 finnens
3 mariadaboy
HijadelaLuna schreef:....Als je op de kaart kijkt ziet dit er zo uit
https://maps.google.nl/maps?saddr=Witte ... =prev&z=15
Locatie A is waar we eerst zouden verzamelen en het veld oplopen. Locatie B is waar ik nu heen wil, klein stukje de andere kant op dus. Als adres kan je opgeven Witteveen 11 te Ruinen, dit is het eerste huis voorbij de locatie. Meesten van jullie zullen aankomen via de Benderse, dan moet je links Witteveen in slaan, in een bocht naar links links aanhouden, rechtdoor is namelijk de camping op.
Parkeren
We zullen voor de foto's het pas Anserdennen in slaan, dit is een ruiterpad. Aan de overkant van de weg zit een parkeerplaats. Echter is deze vrij klein en kan je er zeker geen trailers op kwijt.
[ Video ]
Daarom wil ik vragen of de modellen willen parkeren bij locatie B, op de grote parkeerplaats. Uiteraard is laden en lossen mogelijk op het andere pad, weg is erg rustig en breed genoeg, lopend naar de locatie is ook mogelijk, maar dan ben je wel 15 min onderweg. Misschien is het handig als er een fotograaf ook naar locatie B rijdt, eventuele spullen voor de modellen in de auto neemt en vervolgens parkeert bij A. Een kruiwagen om spullen te vervoeren kan ook erg handig zijn!
HijadelaLuna schreef:Zoals ik al zei kan er best uitgestapt en uitgeladen worden bij het begin vh zandpad, je mag de trailer van mij daar ook langs de weg laten staan, maar das op eigen risico, het pas gewoon niet op dat parkeerplaatsje. Ik kan geen parkeerplaats verplaatsen, de andere locatie die ik in gedachte had was net zo ver lopen. Het is in Nederland min of meer normaal dat je even moet lopen van een parkeerplaats van een natuurgebied. Er zijn locatie's waar dit nog een stuk verder is....
We kunnen een stukje afsnijden met lopen via een voetpad (waar geen paarden mogen komen, maar ik zelf wel gewoon gebruik van maak, geregeld mest ligt als ik er kom. Nog nooit commentaar gehad), dan is het 800 meter lopen naar de plek vanaf de grote parkeerplaats, ongeveer 10 minuutjes dus. Meer kan ik echt niet voor jullie doen...