Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joscaa schreef:Welke maat heb je? Ik heb eventueel wel een bruine laarzen + champagne rijbroek voor je te leen, ik heb namelijk mijn wedstrijd set in het bruin-champagne/beige & een aparte in zwart/wit.
Marit schreef:Mij maken de kleuren allemaal ook niet zoveel uitMij maakt he allemaal niets uit hoor. Zo lang het geen wit op zwart paard is vind ik het best.
paardjes123 schreef:Ga je helemaal in wedstrijdoutfit dan? hoeft niet hoor...Hmm ik denk dat ik die van mij dan gewoon geknot doe en dan met een champagne kleurig dekje, als wit niet kan. Vind zelf wit mooier en heb zelf een bruin rijjasje, een witte broek, bruine cap en zwarte laarzen
Joscaa schreef:waarom hoeft ie niet naar de keuring dan ?Da's beter als wit op 'n zwarte inderdaad![]()
Oh, Brightie hoeft niet naar de keuring, maar ik zal zorgen dat ie der knap uit ziet.
Fantabulouss schreef:Willen alle modellen en fotografen (dus ook de reserve modellen en fotografen) mij een pb sturen met daarin:
- Naam & boktnaam
- Emailadres (om het dagschema/planning van de meeting te sturen)
- Telefoonnummer
Dan kan ik beginnen met een contactlijst te maken![]()
Thanks!![]()
Fantabulouss schreef:Joscaa schreef:waarom hoeft ie niet naar de keuring dan ?Oh, Brightie hoeft niet naar de keuring, maar ik zal zorgen dat ie der knap uit ziet.