Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Suzanne__ schreef:Die moet iedereen voor zich aanvragen volgens mij, per paard kost dat 10 euroDegenen die gestald staan aan dat bos hebben die vast al
Ik kan overigens niet in de middag, mochten er toch 2 groepen worden gemaakt
absque_dubio schreef:Gaaf setje zeg!
Ik kan in het grijs, beige (met burberry dekje) of blauw komen. Heb ook een baby roze en knalroze pad maar dat is niet zo geschikt haha. Ik doe zelf netjes een blazer aan. Witte rokbroek lijkt me helaas niet handig, snel overbelicht helaas.
Zien jullie paard liever in knotten of losse manen (sportmodel)?
Snackie schreef:Mijn tinkertje gaat met losse manen
__Suzanne__ schreef:Ik doe Mahna's manen ook niet in stiekjes, die heeft wel ongeveer handbreedte manen nuIk wil graag een beetje stoere westernlook foto's van ons, in de blingbling doen we wel in zomervacht
Ok, zo'n vergunning. Inderdaad wel handig als iemand dat regelt, heb geen zin in geze*k op de dag zelf
Snackie schreef:zoveel manen heeft de mijne dan nog niet, (60cm) want de verkoper had ze helaas gekortwiekt
Iedereen moet voor zichzelf een penning aanvragen,
En niks zeggen over fotoshoots, gewoon voor t rijdengeen haan die er naar kraait
deniseqn schreef:__Suzanne__ schreef:Ik doe Mahna's manen ook niet in stiekjes, die heeft wel ongeveer handbreedte manen nuIk wil graag een beetje stoere westernlook foto's van ons, in de blingbling doen we wel in zomervacht
Ok, zo'n vergunning. Inderdaad wel handig als iemand dat regelt, heb geen zin in geze*k op de dag zelf
Bij een westernlook gewoon lekker los en wild ja. Heb je zelf ook echt van die westernkleren zegmaar
?
absque_dubio schreef:Gaaf setje zeg!
Ik kan in het grijs, beige (met burberry dekje) of blauw komen. Heb ook een baby roze en knalroze pad maar dat is niet zo geschikt haha. Ik doe zelf netjes een blazer aan. Witte rokbroek lijkt me helaas niet handig, snel overbelicht helaas.
Zien jullie paard liever in knotten of losse manen (sportmodel)?
__Suzanne__ schreef:Mahna krijgt zijn showhalster om (of staat dat raar in wintervacht? Dan kan hij ook zijn touwhalster om, wat jullie willenIk ga hem overigens heeeeeeel goed poetsen, maar niet wassen
want hij staat 24/7 buiten) en ik doe een hoed op
Ik hoop op leuke portretfoto's van ons samen
Overigens: als er te veel modellen zijn, vind ik het niet erg om niet te komen. dan bel ik bellatrix wel als hij weer in zomervacht is