En naja hoop dat het goed zal gaan, maar anders helpen jullie wel met vangen toch?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gowlan schreef:Errrug gaaf! Welja we zullen zienzal in ieder geval zorgen voor extra lijnen indien nodig
Alleen ben ik met mijn blonde koppie nog niet helemaal er over uit wat prikpaaltjes zijn.. En hoe hoog of laag.. Paard springt makkelijk over lage dingen en als iets hoger dan 1.20 meter is gaat hij er onderdoor -.-
@Laura; jaaaa vind het super leuk!
anjalover schreef:Gowlan schreef:Errrug gaaf! Welja we zullen zienzal in ieder geval zorgen voor extra lijnen indien nodig
Alleen ben ik met mijn blonde koppie nog niet helemaal er over uit wat prikpaaltjes zijn.. En hoe hoog of laag.. Paard springt makkelijk over lage dingen en als iets hoger dan 1.20 meter is gaat hij er onderdoor -.-
Prikpaaltjes zijn paaltjes die je in de grond prikt, laten we zeggen dat het dan een ''hekje'' vormt.![]()
Volgens mij zijn deze 1,10 hoog maar dit weet ik niet zeker.
Gowlan schreef:Errrug gaaf! Welja we zullen zienzal in ieder geval zorgen voor extra lijnen indien nodig
MadelonSunny schreef:Gowlan schreef:Errrug gaaf! Welja we zullen zienzal in ieder geval zorgen voor extra lijnen indien nodig
Bij de paaltjes kan je op verschillende hoogte het lint doen. Maar geloof me, er zijn kleine en grote paarden in geweest en niks erdoor, onderdoor of overheen gegaan. En mocht je zaterdag de paddock zien en denken dat wordt het niet dan hoeft het natuurlijk niet
Ik neem ze gewoon mee en dan zien we wel wie er gebruik van maken
@TS Even een tip voor de indeling. Misschien is het slim om bij de middaggroep eerst de losgooifoto's te doen. Dan neem je minder lang die ruimte voor de paddock in beslag. Is mij en meerdere fotografen eind juli in Kootwijk goed bevallen
En verder. Wie mee wil rijden tussen Hoogblokland en Barendrecht kan met mij mee. Ik ga over de A15 vanaf Gorinchem dus kom langs Sliedrecht, Papendrecht, Ridderkerk.
MadelonSunny schreef:@TS Even een tip voor de indeling. Misschien is het slim om bij de middaggroep eerst de losgooifoto's te doen. Dan neem je minder lang die ruimte voor de paddock in beslag. Is mij en meerdere fotografen eind juli in Kootwijk goed bevallen