Dat weet ik maar als jullie geen andere fotografen meer kunnen vinden gaat jorinda van de reservelijst af denk ik. Misschien is het dan een goed idee dat ik 's middags kom en dat zij zich dan verder bezig kan houden met de organisatie?
Ik ga alleen mee als fotograaf als het echt niet anders kan. Ik zit in de organisatie dus ik ben, samen met Patricia, het aanspreekpunt van de dag, dan is het niet het ideaalste als ik sta te fotograferen. 't Kan wel, maar ik doe het liever niet.
Maar dan nogmaals de vraag, hoe ga je dat doen met Zora. Haar laten poseren en bij een andere hond fotograferen, tegelijk?
Ik moet me helaas toch afmelden, want ik heb geen auto dan.. En eigenlijk is dat maar beter ook, want ik weet niet waar ik de tijd voor het nabewerken vandaan moet halen.. Vind het wel heel erg jammer, had graag wat meer ervaring met honden op gedaan..
Lisantjuhh; roomz en magda90 rijden met mij mee, zelf zit ik niet heel ver van sneek af, is wel ff de andere kant om maar mocht je niet met iemand mee kunnen rijden laat je het maar weten hoor! Dan kan ik je altijd nog oppikken
lisantjuhh
Geplaatst: 22-10-12 06:33
Ik zal eens kijken of er iemand langs Sneek rijd.
berdien85
Geplaatst: 24-10-12 13:18
Vanuit Leeuwarden kunnen wij je evt. wel oppikken.. Jammer dat een aantal fotograven niet meer kunnen!
@ berdien dat zou super zijn. Vinden de fotografen en modellen het ook erg als ik nog geen ervaring heb met shoots etc. Heb sinds kort een nieuwe compact camera en wil er heel graag mee oefenen. Ik kan ook nog niet Photoshoppen. Als niemand het erg vind dat ik er als erge beginneling mee ga?
Lisantje, ik heb zelf mijn camera wel goed onder controle, maar photoshop nog niet, en daarom durf ik dit soort meetings niet goed. Ik zal namelijk wat langzamer shoppen en fotos niet diezelfde week nog leveren...
mij maakt het niet uit, of de foto's gelijk beschikbaar zijn. Geduld is een schone zaak. Ik zie het als leermoment voor mijn hond. En ik hoop dat jullie niet bang voor hem zijn, omdat hij in paniek-momentjes redelijk hard kan blaffen... maar he, blaffende honden bijten niet!