Heb er echt heel veel zin in.
Is er trouwens nog iemand uit Zuid-limburg met wie ik mee kan rijden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:Het lijkt me beter om wel per 2 vaste fotografen aan te houden, want dat wisselen kost ook weer tijd en we hebben 10 paarden dat is best wel veel. Als je nou een kleine meeting hebt, prima, maar ik zou dat nu toch niet door. Dan hadden we minder paarden moeten doen.
saskiakefie schreef:Angela schreef:Ik ga straks Candor in ieder geval vast weer wassen, dan is het zaterdag sneller klaar, en hopelijk de staart zo wit mogelijk
En ga je weer een fles equistar in zn manen en staart doen?
PaulaPom schreef:M'n moeder heetf nog een (mint) groene jurk van ong maat 36.
en ik kom vanuit Zuid-Limburg, maar helaas past er niemand meer in onze auto, omdat m'n broer+ een vriend wss ook mee gaat naar Nijmege, is nog niet zeker, maar zou jammer zijn als je dan nog snel iets meot regelen als ie wél meekomt
Yvttheid schreef:PaulaPom schreef:M'n moeder heetf nog een (mint) groene jurk van ong maat 36.
en ik kom vanuit Zuid-Limburg, maar helaas past er niemand meer in onze auto, omdat m'n broer+ een vriend wss ook mee gaat naar Nijmege, is nog niet zeker, maar zou jammer zijn als je dan nog snel iets meot regelen als ie wél meekomt
Als het een leuke broer en vriend zijn dan wil ik wel proppen hoor lekker knus![]()
hahaha
Iemand anders nog? Anders ga ik wel met het treintje (: ook niet erg hoor (: