Fotomeeting Herperduin paarden, za 6 oktober

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Fotomeeting Herperduin paarden, za 6 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 12:11

Ik moet even kijken of ik nog kan komen. We hebben laatst onze auto verkocht die de trailer trekt en pap zei dat onze bus hem makkelijk moet kunnen trekken. Maar ik heb net geoefend met trailer laden en toen een stuk gereden, maar dat voelt totaal niet veilig aan, dus ik moet even kijken of ik een auto kan regelen. Als dat niet lukt dan moet ik helaas afhaken, want veiligheid gaat toch voor. Ik laat het na het weekend even weten.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 12:46

Lara, ja daar zijn we wat mee aan het doen... Alleen aangezien het schema al lang in de openingspost staat, weet ik niet of we er nog wat aan kunnen doen.

Capopjekop, zou je misschien dit weekend nog kunnen laten weten hoe en wat? Linsey en ik willen graag maandag ongeveer het schema in elkaar zetten, zodat we alles op tijd kunnen regelen.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 12:48

Oké hartstikke bedankt iig, dan weet ik dat ie ontvangen is.. Ik weet dat t al lang bekend was maar kreeg het donderdag pas te horen dat er een ander werkschema was ivm opening van nieuwe winkel..

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:39

Kan er van alle modellen die tot nu toe meegaan nog een keer de foto's geplaatst worden? Het moet voor mij echt een uitbreiding zijn van mijn portfolio.
Omdat het natuurlijk zo ver reizen is en het me aardig wat geld kost moet ik even kritisch naar de modellen kijken !

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:43

Kun je toch even terugzoeken? Er staat een post in met alle foto's van de modellen die meegaan.

@SSdesign: Ik laat het sowieso voor zondagavond weten, als het kan al morgen. Ik hoop echt dat ik iemand zo gek krijg, want ik heb er super veel zin in. Mocht het niet lukken dan zet ik me wel weer op de reservelijst voor de fotograven, ik heb toch vrij.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 16:52

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 17:24

leuke modellen hoor!!! :j

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:33

Ik heb er zin in! :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 10:09

Ik zit echt enorm te twijfelen.....

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 10:12

Waarom? Je wist de modellen toch? Hebben we zelf uitgekozen.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 11:32

Ik en Linsey zouden het fijn vinden als jullie dit weekend nog laten weten of jullie mee gaan. We vinden het ontzettend jammer dat er mensen zijn die afhaken, ondanks dat jullie de modellen zelf gekozen hebben. Als je niet mee wil, dan kun je beter je plek afstaan aan een ander.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 14:53

Ivonka schreef:
Waarom? Je wist de modellen toch? Hebben we zelf uitgekozen.

De modellen die ik graag voor mijn portfolio op de foto wilde zetten zijn afgevallen :) En daar waren Latiff & Lady Di 1 van. Dus vandaar ;)
En daarbij komt kijken dat ik nu alleen moet reizen, en de kosten niet meer met een vriendin van mij kan delen. Dat kan ik op dit moment niet bekostigen. :(
Ik wens jullie allemaal veel plezier op de meeting! Maar dat zal vast en zeker wel lukken. En jullie gaan vast prachtige foto's schieten!

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 16:38

Ik wacht nog op 2 mensen antwoord of ze voor me kunnen werken, de een zegt dat ze morgen pas uitsluitsel kan geven dus ik moet nog even afwachten ^)

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-12 16:38

Jammer Astor! Heb Camilla, C_Spirit een pb gestuurd :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 17:28

Hopelijk kan Camilla voor mij invallen! Zal jullie nog wel blijven volgen hoor tot na de meeting. Ben erg benieuwd naar de foto's!

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 23:44

*\o/* *\o/* *\o/* IK HEB VRIJ KUNNEN REGELEN *\o/* *\o/* *\o/*

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 23:49

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

:D

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 00:05

:D :):) :):) :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 01:17

Mijn lobiën heeft helaas niets uitgehaald, geen trekauto kunnen vinden ;( Dus helaas kan ik niet met mijn pony komen. Baal er echt heel hard van, want ik had jullie graag eens ontmoet en zeker graag de foto's gezien die jullie van mijn pony zouden maken.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 08:08

Oh super Rianne!! *\o/*

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 10:13

Astor schreef:
Hopelijk kan Camilla voor mij invallen! Zal jullie nog wel blijven volgen hoor tot na de meeting. Ben erg benieuwd naar de foto's!

Ja ik kan mee! *\o/*

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 12:53

capopjekop schreef:
Mijn lobiën heeft helaas niets uitgehaald, geen trekauto kunnen vinden ;( Dus helaas kan ik niet met mijn pony komen. Baal er echt heel hard van, want ik had jullie graag eens ontmoet en zeker graag de foto's gezien die jullie van mijn pony zouden maken.

Balen.. -O-

Milas de volgende reserve kan, dus die kan dan mee. Milas - NRPS x Lippizaner ruin - http://www.mijnalbum.nl/Album=EWBFJ6NH

Miracle heeft ook bevestigd dat ze kan dus dan zijn we compleet :D

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 13:03

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 08:09

Ik heb volgende week maandag maar vrij gevraagd. Hopelijk krijg ik akkoord. Heb een hoop te doen. :=

- Meeting Barokkies
- Open avond Bereden Politie
- Meeting 6 oktober
- Kompleks Akoustiek 7 oktober

Hopelijk is het akkoord. :=

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 08:11

Jammer dat je niet mee kan Capopjekop...

Ik wil graag aan het schema beginnen, maar we hebben niet van iedereen bevestiging gehad in de vorm van telefoonnummer... Graag even je nummer sturen voor het geval dat er last minute iets is. We willen niet dat we onverwacht geen mensen kunnen bereiken, doordat we toch geen telefoonnummer blijken te hebben.

Hopelijk heeft iedereen vanavond z'n nummer gestuurd, zodat ik aan het schema kan beginnen. Is verder alles duidelijk voor iedereen?