Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laraax schreef:Even een vraagje; Is er nog plek voor fotografen? En heeft Richard nog plek in zn auto?
Gezellig!
Op dit moment heeft alleen Bibi toegezegd te willen carpoolen. Als ik het nu goed begrijp kan Ilona met een vriendin mee rijden en laat Nina nog weten of ze met ons of met Ilona meerijdt. Dus ik heb nog een plek voor je als je zaterdag mee wilt naar LDD.
Killyenn schreef:Er is nog plek ja!![]()
Helemaal vergeten te zeggen, ik ga na de meeting met Dees mee, dus ik rij niet mee terug. Verder vind ik alles helemaal prima, anders moet ik met de trein en dan ben ik hoe dan ook een stuk duurder uit
Dan moet ik even een nieuwe rekensom maken. Ik wacht wel even tot ik weet of Nina wel / niet mee rijdt.

alcootje schreef:Mocht je nog een model nodig hebben???
Mijn paard staat zowat in de drunense duinen.
Is een goedgekeurde fjordendekhengst die Z1 dressur loopt.
Ik weet niet waar jullie de duinen in gaan maar je moet er rekening meehouden dat er dat weekend ook Outdoor Helvoirt is en dat er dan een omleiding is.
Maar mocht je dus nog een model nodig hebben, Zortin kan de 18de.
Groetjes Claudia
Desiree_1993 schreef:Informatie
Planning: http://i177.photobucket.com/albums/w233 ... ning-2.png
De planning klopt niet helemaal zag ik! De laatste losgooi/longeer/rijfoto's moet tot 15:00 zijn! Ik zal dit nog aanpassen van de week.
Adres
We vertrekken vanaf Bosch en Duin, dan zitten we het dichtbij het stuk met ook het vennetje en noem maar op, een mooie diverse locatie dus. Vandaar is de keuze op Bosch en Duin gevallen. Het adres van Bosch en Duin zelf is:
Oude Bosschebaan 1 in Udenhout
Hier kun je zien hoe het zit met parkeerplaatsen.
Kosten
Een dagvergunning voor de paarden voor de Drunense duinen kost €1,-. Omdat we een ochtend- en een middaggroep hebben kan 's ochtends en 's middags dezelfde vergunning worden gebruikt. Dit kost dus €0,50 per model, ik vraag jullie dat op de dag zelf mee te nemen. Killyenn en ik zullen zorgen dat we de vergunningen hebben.
Groepen
Hier de indeling van de ochtendgroep en de middaggroep. Mochten er mensen niet bij elkaar zitten die wel per se bij elkaar moeten of mocht iemand liever in de ochtendgroep willen of liever in de middaggroep, stuur me dan even een pb en dan zal ik kijken wat ik kan doen. Ik kan echter niet met iedereens voorkeur rekening houden, maar pb'en mag altijd.
Ochtendgroep
1. Rogan | Blingh
2. Precious Present | Fabske
3. Kwpn'er | Pol013
4. Rico | Loonew
5. Yara
Middaggroep
1. Porsche
2. Cortana | lovecortana
3. Star
4. Connor
5.
Fotografen:
1. Desiree_1993(organisator)
2. Killyenn(organisator) | site
3. Bagheera_206 | site
4. LillLady
5. SSdesign
6. IlonavB | site
7. NinaCharlie
8. Goof | site
9. Laraax | site
10.
Reservelijst
Modellen:
1. Porsche | Michelle
2. Rogan | Blingh | Tinker | foto 1
3.
4. Loulou
5. Cortana | lovecortana | Pre x Appaloosa | foto 1 | foto 2 | foto 3
6. Precious Present | fabske | Appaloosa | foto 1 | foto 2 | foto 3
7. Star
8. Rico | Loonew | Fell pony | foto 1 | foto 2 | foto 3 | foto 4 | foto 5 | foto 6
9. KWPN'er | pol013 | foto 1 | foto 2
10. Conner | _Dune_
. 

Maar de modellen die komen zijn nog steeds erg leuk
Leuke fjord ook die nu erbij komt.
IlonavB schreef:Ik baal echt enorm.. Ik dacht dat ik vervoer had om naar deze meeting te kunnen komen. Helaas gaat dit niet meer door wegens privé redenen (niets ernstigs). Ik heb gekeken of ik met het OV kon, maar aangezien het met de auto al dik anderhalfuur is, is het met het OV al helemaal niet te doen. Ik vind het echt heel vervelend om af te moeten zeggen, zeker omdat er al 1/2(?) fotografen gezocht worden.. Ik baal echt, en mijn excuses voor het afzeggen.. Ik hoop dat er nog geïnteresseerde fotografen rond lopen die zich gaan aanmelden..
Het ging hem toch niet worden met die vriendin van jou?
Zal het rekensommetje voor benzinegeld vd week nog even opnieuw maken.