Nou maar hopen dat ik er als model zelf dan nog een beetje wat van bak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Jessie schreef:Zeker nice! Bewerking is bepaald soort filter die ik ook wil gaan uitproberen met deze shoot dus
Ik weet niet hoe TS het schema precies in elkaar wil zetten. Dus dat je vaste groepen hebt of door draait.
Ik persoonlijk zou graag met iedere model wat anders willen doen
Zijn er mensen/modellen hier die aan ballet doen??
leey schreef:_Jessie schreef:Zeker nice! Bewerking is bepaald soort filter die ik ook wil gaan uitproberen met deze shoot dus
Ik weet niet hoe TS het schema precies in elkaar wil zetten. Dus dat je vaste groepen hebt of door draait.
Ik persoonlijk zou graag met iedere model wat anders willen doen
Zijn er mensen/modellen hier die aan ballet doen??
Ik had in gedachten dat Alle fotografen ALLE MODELlen krijgthahahahah dat lijkt mij het meest eerlijkst toch?
en het handigst vandaar dat ik ook een lijst aan jullie ga geven op het strand zo dat je aan kunt vinken welke model of fotografe je hebt gehad
en ik zat te denken aan groepjes van 2 ? iedereen mag zelf kiezen bij wie die wild maar ik denk dat dat het makelijkste is op het strand omdat uit te gaan leggen
leey schreef:__PrinCes schreef:Ikke!
Zou je dan je balet outfit mee willen nemen ? ^^
_Jessie schreef:oeh nice! Maar als je inderdaad iets van een mooi wit jurkje hebt (dan liefste katoen is ze nog kieskeurig ook) en dan een beetje wind, prachtig!!
Beetje inflitsen, reflectie scherm...o krijg er al helemaal zin in hahaha
is goed hoor Leey! Er gaat toch altijd een hele boel organisatie aan voorafmaar het is altijd zo leuk
_Jessie schreef:oeh nice! Maar als je inderdaad iets van een mooi wit jurkje hebt (dan liefste katoen is ze nog kieskeurig ook) en dan een beetje wind, prachtig!!
Beetje inflitsen, reflectie scherm...o krijg er al helemaal zin in hahaha
is goed hoor Leey! Er gaat toch altijd een hele boel organisatie aan voorafmaar het is altijd zo leuk
Citaat:De informatie lijst als ik nog wat belangrijks ben vergeten te zeggen meld het dan even
Fotoshoot dag aan Katwijk aan zee !
Mandag 28 mei 2012
Aanvang 11:00 (ben ik Leey er )
En zal jullie ontvang ^^ Op dit adres ( moet nog komen )
Wat is de bedoeling van deze dag.
Nou zo i zo is het gewoon een leuke ervaring zo wel voor de fotografen en modellen
De modellen worden in 2 groepjes verdeelt over de fotografen de groepjes mag je zelf bepalen op het strand ^^
Dan gaat het als volgt
De fotografe heeft zelf ideetjes en verteld wat jullie dan zouden moeten doen. Heb je zelf een leuke idee kan je dat natuurlijk voorstellen aan de fotografe.
Alle fotografen gaat met elk groepje ieder voor zich het strand/duinen op ! zo dat je niet een fotografe in de weg loopt
Als de eerste ronde is geweest melden we alle maal weer bij het meld punt.( dit zou de opmaak plaats en om kleed plek worden)
Zo dat de 2e ronde kan beginnen en zo gaat het tot elk model bij elke fotografe is geweest.
De fotografe mag zelf bepalen wat het model aantrekt voor de fotoshoot of in over leg met het model.
Deel 2
De op maak / omkleed plek gaat als volgt !
Als iedereen elkaar zouden kunnen helpen met het op maken en het haar doen zou dat heel fijn zijn.
Voor speciaal haar ( Big hair – getoupeerd hair – invlechten ect )
kun je bij mij Leey terecht en de meiden die nog meer goed met hair kunnen ( graag even je naam er bij schrijven )
Spullen die worden mee genomen
Leey Neemt mee : Make up – Haar borstels – hair elastiekjes – clipjes – ballonnen – touw – bloemen krans – groot wit kleed
Jessie neemt mee : Tafel
Splashislief neemt mee : stoelen
De dag is afgelopen
alle modellen zijn bij elke fotografe geweest en anders om.
Dan leek het mij nog leuk om een grote groep`s foto te maken ^^
De fotografen gaan naar huis en dan.
Voor de Fotografe Leey : Als je bij mij op de foto bent geweest.
Dan houd het in dat je alle foto `s die er van jou zijn gemaakt krijg je op gestuurd naar je e-mail adres. Ook de bewerkte foto `s worden op gestuurd. Mestaal heb je het de zelfde dag all binnen. Maar omdat dit een erg grote groep is kan er wat vertraging in zitten natuurlijk en zal dit niet langer duren dan een week.
ik weet niet wat de rest van de fotografen vragen voor hun foto
meestall als ik zoon groot evennement heb vraag ik 5 euro voor de hele seerie maar als de rest van de foto grafen het gratis doen dan doe ik het ook![]()
Is het zo duidelijk voor iedereen ? als er vragen zijn zekker vragen hahahahah ^^