Fashion fotoshoot meeting aan zee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:12

oh zag ook ballonnen bij die strand foto's dat is ook wel leuk :D

Nou maar hopen dat ik er als model zelf dan nog een beetje wat van bak :+ , heb nog nooit echt zoiets gedaan :P :')

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:13

Zeker nice! Bewerking is bepaald soort filter die ik ook wil gaan uitproberen met deze shoot dus :P

Ik weet niet hoe TS het schema precies in elkaar wil zetten. Dus dat je vaste groepen hebt of door draait.
Ik persoonlijk zou graag met iedere model wat anders willen doen :P

Zijn er mensen/modellen hier die aan ballet doen??

__PrinCes

Re: Fashion fotoshoot meeting aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:15

Ikke! :D

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:17

ja lijkt me voor de fotografen juist wel leuk per model beetje wat anders te hebben :j , anders idd wat dingen noemen die een fotograaf misschien wil, kijken of er modellen zijn die daar dan weer bij passen?

Zoals dus idd iemand die balet doet :P

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:21

Ik heb ook zo'n maskertje van venetië! heb dat ding al een paar keer weg willen gooien zo van ''ik doe er toch nooit wat mee'' maar zal hem nu mee nemen.

Ik heb ook niet enorm veel jurkjes, altans wel veel simpele maar maar 2 echt leuke/zomerse. Ik denk dat je gewoon een beetje een paar sets mee moet nemen wat je leuk lijkt toch? En dan zeggen de fotograven maar wat je aan moet :P

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 15:21

_Jessie schreef:
Zeker nice! Bewerking is bepaald soort filter die ik ook wil gaan uitproberen met deze shoot dus :P

Ik weet niet hoe TS het schema precies in elkaar wil zetten. Dus dat je vaste groepen hebt of door draait.

Ik had in gedachten dat Alle fotografen ALLE MODELlen krijgt :P hahahahah dat lijkt mij het meest eerlijkst toch? :P en het handigst vandaar dat ik ook een lijst aan jullie ga geven op het strand zo dat je aan kunt vinken welke model of fotografe je hebt gehad

en ik zat te denken aan groepjes van 2 ? iedereen mag zelf kiezen bij wie die wild maar ik denk dat dat het makelijkste is op het strand omdat uit te gaan leggen :P

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 15:21

__PrinCes schreef:

Zou je dan je balet outfit mee willen nemen ? ^^

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:23

leey schreef:
_Jessie schreef:

Ik had in gedachten dat Alle fotografen ALLE MODELlen krijgt :P hahahahah dat lijkt mij het meest eerlijkst toch? :P en het handigst vandaar dat ik ook een lijst aan jullie ga geven op het strand zo dat je aan kunt vinken welke model of fotografe je hebt gehad

en ik zat te denken aan groepjes van 2 ? iedereen mag zelf kiezen bij wie die wild maar ik denk dat dat het makelijkste is op het strand omdat uit te gaan leggen :P

ja wel alle fotografen alle modellen, maar als 1 fotograaf dan graag iemand als ballerina wil dat diegene dan die outfit bij die fotograaf doet :)

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 15:23

Ik heb ook nog een leuke zelf gemaakte bloemen krans is dat ook leuk om mee te nemen ?

Hier heb ik de krans exspres scheef op haar hoofd gedaan :P

Afbeelding

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:25

ook een gave foto zeg :) knap dat je die krans zelf hebt gemaakt, ik zeg meenemen :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:26

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 15:31

Ik zou graag ook nog even willen weten of het voor iedereen nu ook duidelijk is ? wat er alle maal gaat gebeuren ?

En anders ga ik nu in word een opstell maken en dan plaats ik die hier neer zo dat jullie dat alle maal kunnen lezen

en ook wie wat mee neemt die dag

ect vinden jullie dat fijner als ik dat ga doen ?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:33

voor mij is het opzich wel duidelijk hoor :j weet niet of qua spullen we alles al hadden, stoeltjes enzo?

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:34

leey schreef:
__PrinCes schreef:

Zou je dan je balet outfit mee willen nemen ? ^^

Ballet outfit is niet veel soeps. Gewoon zwart pak met een roze panty.. Kan wel m'n spitzen mee nemen, kun je ook wel wat leuks mee. Al wil ik niet dat ze vol zand zitten aangezien er intensief gebruik van wordt gemaakt en ze zitten al niet zo plezant :+

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:35

ja duidelijk!!

maar kan je ook op spietsen staan?? Dat zou echt geniaal zijn!! :D Zeker als je een klassiek tutu outfit hebt ook nog toevallig :o

Gaven foto Leey! en bloemen kransen kunnen altijd gaaf zijn.

maar misschien is zo'n schema wel handig een week voor de datum ;) even een reminder zeg maar

edit: tegelijk gepost! Dan kijk ik of ik iets heb waar je op kan staan ja. Gaan we standbeeld van je maken op het strand :D
blijven je spietsen ook schoon :D

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:37

Jep, ik kan op spitzen staan.
Helaas heb ik zelf geen tutu outfit... Alles wordt gehuurd door de dansschool dus wij kunnen ook niks mee krijgen.
Maar in een leuk wit jurkje ziet het er ook mooi uit! :j

Of misschien heeft iemand nog wel een tutu achtig iets?

Leey, ik zou sowieso maar een bestand op stellen. Altijd makkelijk, ook om terug te lezen. Misschien ook handig om sowieso ook met iedereen telefoonnummers uit te wisselen?

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 15:41

Jup ik ben er all mee beezig ^^

_Jessie als ik er niet uit komt vraag ik je help zekker hoor :D

ik zal als ik het klaar heb even plaatsen

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:42

oeh nice! Maar als je inderdaad iets van een mooi wit jurkje hebt (dan liefste katoen is ze nog kieskeurig ook :') ) en dan een beetje wind, prachtig!! :D
Beetje inflitsen, reflectie scherm...o krijg er al helemaal zin in hahaha

is goed hoor Leey! Er gaat toch altijd een hele boel organisatie aan vooraf :P maar het is altijd zo leuk

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:45

Ik vind een bestand ook wel handig, gewoon met plaats datum tijd. En dan alvast dat schema'tje erbij.
En als fotograven een bepaalde voorkeur voor iets hebben een soort thema/stijl dat ze dat dan daar ook in kunnen zetten?

Ik heb by the way ook geen ervaring verder dus ik vind het zeg maar fijn als er precies gezegd wordt wat ik moet doen door de fotograaf, of wat ze een soort van wil :+

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:46

Trouwens Leey even complimenten voor jou studio foto's! zitten echt mooi tussen (je website ;) )

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 15:47

_Jessie schreef:
oeh nice! Maar als je inderdaad iets van een mooi wit jurkje hebt (dan liefste katoen is ze nog kieskeurig ook :') ) en dan een beetje wind, prachtig!! :D

is goed hoor Leey! Er gaat toch altijd een hele boel organisatie aan vooraf :P maar het is altijd zo leuk

hahahah jaaa en ik heb dit nooit gedaan en ik ben nu echt hele maal van WHO :j het is toch uitgdraait op iets wat werkelijkheid gaat worden hahaha ik had echt gedacht hier komen geen mensen op af :')

echt me hoofd basrt hele maal uit van de ideeen en dingen wat ik moet reglen en moet kopen en savonds in bed heb ik een grooot boek waar ik alles in opschrijf want savonds komen er alleen maar meer dingen bij whahahah

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:52

Is er nog een bepaalde leeftijd? ik ben 12 maar het lijkt me superleuk als model!

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:05

_Jessie schreef:

Hahaha ik ga op zoek. Heb sowieso wel een zwart katoenen wapper jurkje, maar die wil ik ook nog in het wit :+

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:11

Zwart is ook goed hoor :j kijk maar wat je hebt!! :D

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 16:12

Citaat:
De informatie lijst als ik nog wat belangrijks ben vergeten te zeggen meld het dan even

Fotoshoot dag aan Katwijk aan zee !
Mandag 28 mei 2012
Aanvang 11:00 (ben ik Leey er )
En zal jullie ontvang ^^ Op dit adres ( moet nog komen )

Wat is de bedoeling van deze dag.
Nou zo i zo is het gewoon een leuke ervaring zo wel voor de fotografen en modellen
De modellen worden in 2 groepjes verdeelt over de fotografen de groepjes mag je zelf bepalen op het strand ^^
Dan gaat het als volgt
De fotografe heeft zelf ideetjes en verteld wat jullie dan zouden moeten doen. Heb je zelf een leuke idee kan je dat natuurlijk voorstellen aan de fotografe.
Alle fotografen gaat met elk groepje ieder voor zich het strand/duinen op ! zo dat je niet een fotografe in de weg loopt
Als de eerste ronde is geweest melden we alle maal weer bij het meld punt.( dit zou de opmaak plaats en om kleed plek worden)
Zo dat de 2e ronde kan beginnen en zo gaat het tot elk model bij elke fotografe is geweest.

De fotografe mag zelf bepalen wat het model aantrekt voor de fotoshoot of in over leg met het model.

Deel 2
De op maak / omkleed plek gaat als volgt !
Als iedereen elkaar zouden kunnen helpen met het op maken en het haar doen zou dat heel fijn zijn.

Voor speciaal haar ( Big hair – getoupeerd hair – invlechten ect )
kun je bij mij Leey terecht en de meiden die nog meer goed met hair kunnen ( graag even je naam er bij schrijven )

Spullen die worden mee genomen
Leey Neemt mee : Make up – Haar borstels – hair elastiekjes – clipjes – ballonnen – touw – bloemen krans – groot wit kleed
Jessie neemt mee : Tafel
Splashislief neemt mee : stoelen

De dag is afgelopen

alle modellen zijn bij elke fotografe geweest en anders om.
Dan leek het mij nog leuk om een grote groep`s foto te maken ^^
De fotografen gaan naar huis en dan.
Voor de Fotografe Leey : Als je bij mij op de foto bent geweest.
Dan houd het in dat je alle foto `s die er van jou zijn gemaakt krijg je op gestuurd naar je e-mail adres. Ook de bewerkte foto `s worden op gestuurd. Mestaal heb je het de zelfde dag all binnen. Maar omdat dit een erg grote groep is kan er wat vertraging in zitten natuurlijk en zal dit niet langer duren dan een week.

ik weet niet wat de rest van de fotografen vragen voor hun foto
meestall als ik zoon groot evennement heb vraag ik 5 euro voor de hele seerie maar als de rest van de foto grafen het gratis doen dan doe ik het ook :D

Is het zo duidelijk voor iedereen ? als er vragen zijn zekker vragen hahahahah ^^