Oh wat gaaf! Echt zo typisch Agodi, heerlijk! Een hele echte foto die hun band en persoonlijkheid erg mooi weergeeft.
Laatst bijgewerkt door Swift op 16-10-16 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt
magda_90
Geplaatst: 16-10-16 21:20
Prachtig! Gelukkig heb jij goede foto's van de kleine dames.
Jullie hadden het vast al in de gaten, bij iedere combinatie had ik al een idee/gevoel. Onbewust ga ik mijn onderbuik achterna en dat resulteert in deze resultaten.
Bij Bamii (sorry weer je naam vergeten. ) was dat: verlangen naar het licht. Vandaar dat ik ook een deel "Tale from Black" in jouw serie ga verwerken en dan dit soort foto's:
Haha ik ben wel benieuwd naar de kontkrabbendenietonderdeindrukfoto
Ik ben het helemaal mee eens hoor magda! Heb even wat meer info opgezocht over het liedje, betekenis is prachtig! Ik heb het liedje op mm mobiel gezet.
Alle foto's zal ik plaatsten op mijn site. Ik geef wel aan, wanneer ik iets upload, maar alle foto's zijn tzt te vinden via: http://www.nhphoto.nl/?page_id=572
Dankje! Dat was een leuk moment, het nieuwe rooktabletje werd aangestoken en ik keek om me heen, toen ik dat prachtige licht in onze zelf gecreëerde mist zag. Ik dacht: "Hee, het zou leuk zijn als daar nu iemand stond." En dat was ook toevallig het geval Dus paparazzi fotootje die!