Net op de bank geploft, geweldig geslaagd dagje!! Gabrielle en Amber vonden t ondanks dat ze ervaringloos waren, ook enorm leuk en willen t ook vaker gaan doen! Ben heeeel benieuwd naar de resultaten!
Ik vond het een super leuke dag dames! Erg geslaagd! En ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik was met de locatie en hoe gastvrij ze waren! helemaal top!
Iedereen bedankt voor het helpen qua haar, make up en de poses natuurlijk!
Vond het ook erg gezellig! Super veel kunnen leren ook! Ik hoop dat ik de modellen een beetje goed heb kunnen helpen! Zal van de week ook naar de foto's kijken, ben kapot hahah
LOVESUSHI
Geplaatst: 28-02-16 20:33
Zal ik maar even aftrappen met wat foto's dan! Ik heb van één model helaas geen foto's, maar daar was ze al van op de hoogte gelukkig.
\
Ik vond het echt een héle geslaagde dag en wil iedereen bedanken voor de gezeligheid en natuurlijk de prachtige modellen met super-outfits! Thanks Jikke, dat ik last-minute mee kon!
LOVESUSHI
Geplaatst: 28-02-16 20:33
Zal ik maar even aftrappen met wat foto's dan! Ik heb van één model helaas geen foto's, maar daar was ze al van op de hoogte gelukkig.
\
Ik vond het echt een héle geslaagde dag en wil iedereen bedanken voor de gezeligheid en natuurlijk de prachtige modellen met super-outfits! Thanks Jikke, dat ik last-minute mee kon!
Ik ben net thuis! Vond het super gezellig en onwijs leuk om eens mee te maken! Het was wel een beetje onwennig, maar ik heb écht heel erg genoten! Bedankt allemaal!! En wat een prachtige locatie!
Hele mooie foto's! Echt gaaf. Ik ga er van de week voor zitten.
Animal
Geplaatst: 28-02-16 21:02
Ik heb trouwens nogsteeds knalrode wenkbrauwen door het epileren, haha! De volgende keer zal ik daar vooraf rekening mee houden
Met sommigen heb ik gesproken over die ene keer dat ik alleen ooit eens een fotoshoot voor een kalender gedaan heb (is onderhand ook alweer 3,5 jaar geleden). Make-uploos en met hoofddoel hele blije foto's. Dit is een uitsnede van een van de foto's (deze is onbewerkt) die daar toen uitgekomen is. Grappig trouwens dat ik daar ook lang haar had. In de tussentijd heb ik een vlecht gedoneerd aan stichting haarwensen en is het dus kortgeknipt. Ik sta eigenlijk versteld hoe snel het weer aangegroeid is!
Nou Elin, jij bedankt dat je zo snel nog kon komen
Dame's, allemaal echt super bedankt voor de toffe dag! Iedereen voor het eigen deel wat 'ie heeft geregeld. Echt top allemaal . Als organisator ben ik super blij met jullie!
Heeele gave foto's ook al! Wauw. Ik ga ze nu ophalen dus ik wil er strakjes ook een paar plaatsen. Ben zelf heel benieuwd .
MODELLEN: Zouden jullie allemaal jullie e-mail adres willen sturen via PB? Die kan ik dan doorspelen naar de fotografen .
Wauw Femke!! Prachtig!! En die foto van mij, echt waanzinnig mooi!! En dat terwijl ik eigenlijk een geintje maakte door zo debiel uit het raam te gaan hangen Echt wauw!!