Geeft niks! Als ik straks weer wat meer tijd heb. Ga ik vast aan de slag met een schema
Moet nu heel veel werken. Na volgende week weer meer tijd
susanne_m
Geplaatst: 25-02-16 22:54
die band achter moet nog dicht gehaakt . let vooral niet op mijn charmante sokken en pluishaar... haha! voel me niet zo fit maar had het beloofd dus bij deze...
en die hond.. ja eh doet ie altijd als er fotos worden gemaakt!
Laatst bijgewerkt door susanne_m op 25-02-16 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt
wel doen dus? ik zal ook alvast bedenken wie ik mee zal nemen voor hulp, want wil het eigenlijk ook een beetje als verrassing voor mn moeder doen. (mijn moeder groomt elke wedstrijd al moet ze daar eerst een flink stuk voor reizen)
Die jurk is erg mooi,maar is hij ook mooi icm paard?
Kimley
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-16 09:28
Ik denk dat ie heel gaaf staat! Naast een bruin bonte ( 3kleurig?) En dan die manen
PlienR
Geplaatst: 26-02-16 12:35
susanne_m schreef:
Hee PlienR, heb jij ook een bullterrier?
Citaat:
jaloers!, ik wil er ook 1, fotospammm?
Vooruit! Haha.. beetje off-topic
TurboTinker
Geplaatst: 26-02-16 13:15
Awesome! Wat een knapperds!
Ik wil wel heeeeeel graag een bt. Liefst een mini ook. Maar 2400 vind ik te gek. En de dieren die op mp staan voor 500 euro vertrouw ik niet.( de fotos kloppen niet enn zijn meestal broodfokkers) Zoek t liefste iemand die voor de hobby een x een nestje fokt.
PlienR
Geplaatst: 26-02-16 13:28
Bedankt! Klopt heb je helemaal gelijk in. Ik heb vorig jaar zelf een nestje gefokt.. Dus ik heb nu moeder en zoon Maar je betaald inderdaad meer voor een mini. Ten eerst omdat ze vrij zeldzaam zijn. En ten tweede, als je een goede/gezonde bull wilt dan zullen de ouders getest moeten zijn op erfelijke aandoeningen En dan is het ook nog eens lastig om een reu te vinden die nog niet in het stamboom voorkomt (inteelt) vanwege het weinig aantal (mooie) reutjes in Nederland.. Vandaar de prijs.
Jep, dat snap ik volkomen! En daarbij heb ik ook nog eens eisen. Want ik wil sws een teef. Geen witte en geen dominante. En dat valt allemaal niet mee..mocht je nog een x een nestje fokken, wil je dan een brul geven?