Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildDreams schreef:janneke584 schreef:Het veulen heeft een gedeelte van de manen van Anke eraf gevreten, dus ik denk dat het voor de fotografen beter is als er een ander model mee gaat. De manen zijn echt niet mooi nu
We hebben geen modellen meer over dus je bent nog steeds welkom hoor
xFace schreef:Ik moet me helaas afmeldenDegene die mij en de pony zou brengen heeft afgezegd... Baal er zelf ook van.
Mocht het nog verplaatst worden dan wil ik alsnog graag mee
janneke584 schreef:WildDreams schreef:We hebben geen modellen meer over dus je bent nog steeds welkom hoor
Ok, als jullie het niet erg vinden... Nu de vrachtwagen even snel laten maken dan, haha. Ik wil mijn pony wel als reservemodel opgeven als dat nog nodig is
xmichxrocky schreef:Kkkaren schreef:Als er iemand in de buurt van Nijmegen woont, mogen jullie ze ook komen lenen.
Ik woon naast Arnhem! Dus ik kan ze evt ophalen!
xMaxxiee schreef:Wil een van de reserve fotografen nog graag mee?
Ik wil namelijk graag afzeggen ivm ontzettende drukte. Mijn vriend heeft besloten net dit weekend te verhuizen en heeft daar eigenlijk hulp bij nodig. Daarnaast heb ik nog een berg aan schoolwerk die op me staat te wachten, maar wat ik met alle liefde al weken uitstel
Dus, mocht een van de reserve fotografen graag mee willen, dan is mijn plekje beschikbaar. Mochten jullie niemand kunnen vinden dan ga ik alsnog wel mee, vind het een beetje banketstaaf als jullie zaterdag klem komen te zitten met fotografen.
kasanova schreef:xMaxxiee schreef:Wil een van de reserve fotografen nog graag mee?
Ik wil namelijk graag afzeggen ivm ontzettende drukte. Mijn vriend heeft besloten net dit weekend te verhuizen en heeft daar eigenlijk hulp bij nodig. Daarnaast heb ik nog een berg aan schoolwerk die op me staat te wachten, maar wat ik met alle liefde al weken uitstel
Dus, mocht een van de reserve fotografen graag mee willen, dan is mijn plekje beschikbaar. Mochten jullie niemand kunnen vinden dan ga ik alsnog wel mee, vind het een beetje banketstaaf als jullie zaterdag klem komen te zitten met fotografen.
Ik zou graag meewillen!! sta reserve
Ligt alleen wel een klein beetje aan de tijden.