Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dani199764 schreef:Ik heb ook nog wel een paard in de aanbieding. Woon zelf in Wijk bij Duurstede, maar mooi en makkelijk te bereiken bos in de buurt is Leersum, hier is ook een zandvlakte voor de liefhebber![]()
Zou het wel leuk vinden om ook wat portret en rij foto's van haar te hebben, maak soms zelf wel foto's maar als ik er op zit kan dat natuurlijk niet
Dus als iemand het leuk vind en z'n portfolio wat wil aanvullen
[ Afbeelding ]
horserider22 schreef:Dani199764 schreef:Ik heb ook nog wel een paard in de aanbieding. Woon zelf in Wijk bij Duurstede, maar mooi en makkelijk te bereiken bos in de buurt is Leersum, hier is ook een zandvlakte voor de liefhebber![]()
Zou het wel leuk vinden om ook wat portret en rij foto's van haar te hebben, maak soms zelf wel foto's maar als ik er op zit kan dat natuurlijk niet
[ Afbeelding ]
Ik zou je paard wel een keer op de foto willen zetten. Woon zelf in Cothen, dus dat is lekker in de buurt.
Dani199764 schreef:Ik heb ook nog wel een paard in de aanbieding. Woon zelf in Wijk bij Duurstede, maar mooi en makkelijk te bereiken bos in de buurt is Leersum, hier is ook een zandvlakte voor de liefhebber![]()
[ Afbeelding ]
anne_joy schreef:Dani199764 schreef:Ik heb ook nog wel een paard in de aanbieding. Woon zelf in Wijk bij Duurstede, maar mooi en makkelijk te bereiken bos in de buurt is Leersum, hier is ook een zandvlakte voor de liefhebber![]()
[ Afbeelding ]
Ik zou je paard wel een keer op de foto willen zetten. Woon zelf in Cothen, dus dat is lekker in de buurt.
horserider22 schreef:[FM] [p] mini fotomeeting Leersum 2 April
Zijn er nog fotografen of modellen die hier interesse in hebben.
Susan88 schreef:Wie zou het leuk vinden om te fotograferen/ model te staan op de Hoge Veluwe?
Hiermee bedoel ik het park de Hoge Veluwe waarbij entree gevraagd wordt.
Ik weet een paar mooie, afgelegen plekken (nabij ingang Schaarsbergen) en natuurlijk heb je daar ook de prachtige zandverstuiving. Ik kan mij voorstellen dat de gevraagde entree een reden is om niet te gaan dus vandaar mijn vraag naar animo. Bij genoeg animo wil ik wel een (kleine) meeting organiseren.