[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horserider22

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 10:35

Had me leuk geleken, maar zou die middag geen vervoer hebben.

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 16:13

Willen Jetske, Lianne, Colin en Inge hun mailadres naar mij sturen via PB.

Als ik mijn nieuwe logo heb zal ik deze erop plaatsen en dan kan ik via een WeTransfer link jullie de foto's sturen (die van Inge heb ik nog niet allemaal af, dat wordt waarschijnlijk over een week aangezien ik dit weekend naar Engeland ga).

Via WeTransfer heb je dan betere kwaliteit dan op bokt!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 15:10

♤♤ Foto dag ♤♤

Voor aanstaande zaterdag opzoek naar 3 tot 6 modellen en 2 tot 5 extra fotografen ( dit mogen ook mensen die willen leren)
Ze geven namelijk heerlijk weer op, en daar wil ik gebruik van maken.
Locatie is Hoek van Holland strand. Zal portrait, actie en rijfotos zijn. En mogelijkheid zonsondergang in de avond.

Zitten geen kosten aan verbonden. Gaat om paarden modellen.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 15:38

Ik ben voor zaterdagmiddag op zoek naar een moeder en dochter voor een fotoshoot.
De leeftijd van de dochter graag boven de 10 jaar. Veder maakt de leeftijd niet uit. Mag dus ook bv een dochter van 25 zijn.

De locatie ben ik nog niet helemaal uit, maar waarschijnlijk de Sahara in Ommen.
De fotoshoot duurt ongeveer 1 a anderhalf uur
Wat voorbeeld foto's: https://nl.pinterest.com/puckelicious1/ ... otografie/

De foto's zullen gebruikt worden voor social media en promotie, dus dit moet akkoord zijn.

Als bedankje krijg je de foto's op webformaat met logo, en mogen er 2 uitgezocht worden voor eigen gebruik (waarmee je zelf kunt doen wat je wilt, behalve social media enzo)

Interesse? stuur met even een pb'tje!
Bij meerdere aanmeldingen zal ik iemand kiezen die het beste aansluit bij het idee wat ik er bij heb.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 20:45

Iemand omgeving Oss (NB) die interesse heeft in een shoot binnenkort?

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 09:51

Wat een leuk en vooral spontaan topic!

Ik heb én een heel mooi en lief Groninger verzorgpaard waar ik heel graag eens foto's van zou willen, zowel samen op de foto als eigen invulling van de fotograaf natuurlijk! Ze staat in Schoorl, mooie bosrijke omgeving!

En verder heb ik aankomende twee à drie weken tijd om te fotograferen en wil ik wel een mooi paardje op de foto zetten in een mooie omgeving; liefst strand bijvoorbeeld!

Mijn verzorgpaard; ik heb nog mooie verenclips voor in de manen eventueel! Thema cowboy of in jurk (heb een mooie, lichtgroene gala) vind ik ook helemaal goed!
Afbeelding

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 16:36

Ik heb ook nog wel een paard in de aanbieding. Woon zelf in Wijk bij Duurstede, maar mooi en makkelijk te bereiken bos in de buurt is Leersum, hier is ook een zandvlakte voor de liefhebber :)
Zou het wel leuk vinden om ook wat portret en rij foto's van haar te hebben, maak soms zelf wel foto's maar als ik er op zit kan dat natuurlijk niet :D
Dus als iemand het leuk vind en z'n portfolio wat wil aanvullen
Afbeelding

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 18:15

Dani199764 schreef:
Ik heb ook nog wel een paard in de aanbieding. Woon zelf in Wijk bij Duurstede, maar mooi en makkelijk te bereiken bos in de buurt is Leersum, hier is ook een zandvlakte voor de liefhebber :)
Zou het wel leuk vinden om ook wat portret en rij foto's van haar te hebben, maak soms zelf wel foto's maar als ik er op zit kan dat natuurlijk niet :D
[ Afbeelding ]

Ik zou je paard wel een keer op de foto willen zetten. Woon zelf in Cothen, dus dat is lekker in de buurt.

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 18:30

Lisa Morris en ik willen 3 april samen 2 paarden op het strand op de foto zetten voor ons portfolio.
De locatie staat voor nu op Oostvoorne strand maar kan eventueel ook op een ander strand in Zuid-Holland.
Dus mocht er hier iemand interesse hebben, stuur mij een berichtje. Enige eis die wij hebben is dat het paard graag het water in gaat!

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 11:06

horserider22 schreef:
Dani199764 schreef:
[ Afbeelding ]

Ik zou je paard wel een keer op de foto willen zetten. Woon zelf in Cothen, dus dat is lekker in de buurt.

Leuk! Anders even via pb wat afspreken? :) misschien dat er ook nog wel meer paarden of fotografen mee willen?

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 11:09

Ja, dat zou leuk zijn. Ik stuur je zo even een pb :)

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 15:26

Iemand zin om een mini meeting te organiseren met bv paarden, honden of menselijke modellen ergens op een toffe locatie (bijvoorbeeld Sahara Ommen, Genieput havelte, Zwolse heide enz) op een doordeweekse dag op korte termijn? En op een doordeweekse dag? (andere samen stelling qua modellen kan natuurlijk ook!)

De voorspellingen voor volgende week maandag of dinsdag zijn aardig goed!

Iets speciaals vind ik altijd leuk om te doen, bijvoorbeeld iemand in een mooie jurk bij een paard) of een leuk stelletje of iemand met een mooie prachtige zwangere buik?

Alleen dan meerdere modellen zodat fotografen meerdere modellen na elkaar hebben?

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 15:54

Ik ben aanstaande maandag en dinsdagochtend vrij, dus ik kan wel!
Ik wil wel mee als fotograaf .

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:26

Leeeuk! nog meer die interesse hebben? anders ga ik even een topic maken!
Nog voorkeur voor locatie simone?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:28

Ik vind het ook wel leuk Judith, maar ligt bij mij even aan de datum en bereikbaarheid van de locatie! Iets met kindjes fotograferen zou ik ook wel leuk vinden.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:29

oh das ook leuk ja!

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:31

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:35

Als het dinsdag middag wordt kan ik mee als model. Voor de rest gewoon school :')

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:44

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:57

Dani199764 schreef:
[ Afbeelding ]

Ik zou je paard wel een keer op de foto willen zetten. Woon zelf in Cothen, dus dat is lekker in de buurt.[/quote]

Leuk! Anders even via pb wat afspreken? :) misschien dat er ook nog wel meer paarden of fotografen mee willen?[/quote]

Het lijkt mij ook leuk om te komen fotograferen, dus als jullie een datum weten hoor ik het graag :)

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 17:03

anne_joy schreef:
Dani199764 schreef:
[ Afbeelding ]

Leuk! Anders even via pb wat afspreken? :) misschien dat er ook nog wel meer paarden of fotografen mee willen?[/quote]

Het lijkt mij ook leuk om te komen fotograferen, dus als jullie een datum weten hoor ik het graag :)[/quote]

Kijk even in dit topic. We hebben er een kleine meeting van gemaakt:

horserider22 schreef:
[FM] [p] mini fotomeeting Leersum 2 April

Zijn er nog fotografen of modellen die hier interesse in hebben.

Susan88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 17:48

Wie zou het leuk vinden om te fotograferen/ model te staan op de Hoge Veluwe?
Hiermee bedoel ik het park de Hoge Veluwe waarbij entree gevraagd wordt.
Ik weet een paar mooie, afgelegen plekken (nabij ingang Schaarsbergen) en natuurlijk heb je daar ook de prachtige zandverstuiving. Ik kan mij voorstellen dat de gevraagde entree een reden is om niet te gaan dus vandaar mijn vraag naar animo. Bij genoeg animo wil ik wel een (kleine) meeting organiseren.

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 17:55

Ah jammer. 2 april kan ik helaas niet i.v.m. leren voor een herkansing. Het weekend erna (9&10 april) heb ik in ieder geval vrij dus dan kan ik fotograferen. Mocht iemand nog een leuk model in de aanbieding (omgeving Den Haag of Utrecht) hebben voor dat weekend hou ik mij aanbevolen :)

Susan88 mocht er genoeg animo zijn lijkt het mij leuk om te komen fotograferen :)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:02

Iemand die zin heeft om binnenkort een zonsondergang fotoshoot te doen in julianadorp? Eventueel ook nog gewone foto's daarvoor.

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:35

Susan88 schreef:
Wie zou het leuk vinden om te fotograferen/ model te staan op de Hoge Veluwe?
Hiermee bedoel ik het park de Hoge Veluwe waarbij entree gevraagd wordt.
Ik weet een paar mooie, afgelegen plekken (nabij ingang Schaarsbergen) en natuurlijk heb je daar ook de prachtige zandverstuiving. Ik kan mij voorstellen dat de gevraagde entree een reden is om niet te gaan dus vandaar mijn vraag naar animo. Bij genoeg animo wil ik wel een (kleine) meeting organiseren.

Ik heb wel interesse! *\o/*
Aan welke datum zit je te denken en wat wordt er qua entree gevraagd?