Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MeMar schreef:Hebben jullie voldoende fotografen? Anders wil ik mij wel weer aanmelden.
Vorige week kon ik niet ivm viertal competitie.
dynara schreef:Ik zou ook wel mee willen doe maar dan wil ik van te voren wel weten wanneer hihiaangezien ik ook andere dingen te doen heb enz... wil dan komen met paard en pup? Heb een puppy sinds kort
dynara schreef:Ik zou ook wel mee willen doe maar dan wil ik van te voren wel weten wanneer hihiaangezien ik ook andere dingen te doen heb enz... wil dan komen met paard en pup? Heb een puppy sinds kort
RvE schreef:dynara schreef:Ik zou ook wel mee willen doe maar dan wil ik van te voren wel weten wanneer hihiaangezien ik ook andere dingen te doen heb enz... wil dan komen met paard en pup? Heb een puppy sinds kort
Oh leuk!, wat voor iets?!
Is trouwens handig om een nieuw topic te starten? Om gemakkelijke modellen aan te spreken?
karlli schreef:Ik kan evt. wel helpen? Heb het ook al eerder gedaan
Maar deze week wel examens dus niet zo veel tijd, vanaf vrijdag leef ik weer hopelijk haha
KittyDylan schreef:Nieuw topic denk ik en dan de vaste datum erbij. Als er dan nog bij komen is het fijn, zo niet, jammer. Dan maar kleiner groepje