ik ben bijna thuis dan snel onder de douche en dan naar de foto's kijken
iedereen bedankt voor het komen! ik hoop dat ondanks dat het een beetje chaotisch was en het weer zo tegenviel. iedereen het toch leuk heeft gehad en mooie foto's heeft kunnen maken!
Wat een super mooie foto's voor een meisje van 7 jaar oud! Mijn complimenten Ik vind het heel jammer dat ik er niet bij kon zijn, ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.
Brrrr Ik ben ook weer thuis. Jammer dat het weer niet helemaal uit kwam zoals voorspeld was.
Top dat jullie wel nog even bleven voor "de middagploeg"
Twister had nog nooit een mini gezien en nu dan gelijk drie mooie mini's bij elkaar. Hij keek zijn ogen uit! De zee vond hij ook spannend, maar hij heeft er toch twee voeten in durven zetten. Het was dus sowieso weer grensverleggend.
Ik ben bijna thuis. Moest nog even Kaylee thuis brengen dan ga ik ook even lekker douchen haha. Ik ben erg trots op mijn kerels, voordat ze nog jong zijn hebben ze ochtends keurig gedragen!
Ben erg benieuwd naar de foto's, hierboven is al prachtig wat schitterend van die 7-jarige dame! Is ze weer een beetje warm geworden?
Dames ik vond het een super middag, lekker gezellig en enthousiast groepje! Heel erg bedankt voor de medewerking ondanks de tegenslagen!
PlienR
Geplaatst: 29-12-15 17:02
Ook ik ben weer thuis! Heb een lekkere warme douche genomen en ga nu naar de foto's kijken Ik vond het een leuke en geslaagde meeting met leuke modellen en fotografen! op naar de volgende keer!
Wat een mooie foto's heeft Neva Jade gemaakt!
Laatst bijgewerkt door PlienR op 29-12-15 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Blablabla11
Geplaatst: 29-12-15 17:04
hihi in de auto gaf ze toch wel aan dat ze het heeeeel koud had deed zeer .. maar na een lekkere kop thee en een warme douche heeft ze weer praatjes. Langer trok ze echt niet door de kou..
Voor herhaling vatbaar, ik vond het hartstikke leuk. Ben onwijs benieuwd naar de foto's!
maartje02
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-15 17:25
Voor degene die het interesseerd, ik wil in 2016 een meeting organiseren maar dan met vrijheidsdressuur. Dit wil ik samen met iemand doen die bekent is in Hargen aan Zee (en vooral de duinen) en die vaker een meeting georganiseerd heeft. En dit keer ga ik ook zelf echt mee dus voor degene die het misschien wat vinden.....
Super mooie foto's geworden, ondanks het weer. Hoop dat jullie genoten hebben. Nu de foto's afwachten, ben zelf ook wel benieuwd.