Oja ! Omdat ik mijn analoge camera ook meeneem, is het de bedoeling dat iedereen ook een analoge foto van mij krijgt ! Volgens mij heb ik dit al 1000 keer gezegd maar ik vind het zo leuk dat deze oude heer mee mag !!! .
Wat had ik graag meegegaan! Maar had nooit verwacht dat er nog een plekje vrij kwam en heb dus al wat zaterdag :'(
Colaaa
Geplaatst: 24-02-16 20:47
moor schreef:
Wat had ik graag meegegaan! Maar had nooit verwacht dat er nog een plekje vrij kwam en heb dus al wat zaterdag :'( [ [url=m/7yjzSy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry, Zaterdag afgesproken in zuidholland en dan kom ik zondag na 12.00 pas richting drenthe :'( Echt zo jammer!!! Maar jullie gaan je vast zeer goed vermaken!!
Colaaa
Geplaatst: 24-02-16 22:59
moor schreef:
Sorry, Zaterdag afgesproken in zuidholland en dan kom ik zondag na 12.00 pas richting drenthe :'( Echt zo jammer!!! Maar jullie gaan je vast zeer goed vermaken!!
Aah jammer !! Maar misschien tot een andere meeting !
Ik houd ook nog even een slag om de arm hoor dames, ik heb vandaag ff gewerkt (gelukkig kort dagje, hoest me het leplazerus ) en overmorgen ook al een meet, dus hoop zondag nog wel overeind te staan maar kan niks garanderen..
Hier ook halfgebakken aan het werk. Gelukkig heb ik twee van de 4 uren, een toets gepland voor mijn klassen en twee klassen waarbij ik ze gewoon rustig aan het werk kan zetten. Scheelt weer een hoop praten waardoor mijn stem lekker tot rust kan komen! (enorm verkouden, niet leuk!)
Oja, als ik niet reageren op een vraag/of als je tegen me praat zondag, mijn excuus, mijn oren zitten behoorlijk dicht! Dan weten jullie dit al vast!
Wat nog een zieken allemaal.. Niks aan. Beterschap dames!
Nog even een vraagje, dit wordt mijn eerste fotomeeting met prada, en zou ook graag losgooi foto's willen. Wat zijn jullie ervaringen over het algemeen met losgooi foto's? Blijven de meeste paarden wat netjes binnen lijnen? Of ontsnapt er nog wel eens eentje? Die van mijn kent draad alleen waar stroom op staat dus ik denk dat ze wel binnen de draadjes blijft
Ik heb wel eens paarden zien ontsnappen maar die zijn nooit langer weg geweest dan 10 minuten . Als je het niet vertrouwd kan je hem/haar eventueel aan de longeerlijn houden?