[P] Besloten Ijmuiderstrand Part II 17 april 2016

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KylaLover

Re: [P] Besloten Ijmuiderstrand Part II 17 april 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:04

Ik zou ook graag haar e-mail willen om de foto's te mailen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:35

Marcato en Kylalover hebben PB. :D

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 21:17

Afbeelding

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 15:04

T topic bloed een beetje dood heb ik t idee...

Graag zou ik onderstaande ook van de overige fotografen waar ik nog geen reactie van ontvangen heb graag willen weten.... (vooral het gedeelte over het nabestellen) En ook nog niet van ts gezien of er een soort deadline is. Vind het fijn om te weten wat ik kan verwachten namelijk, is niet aanvallend of vervelend bedoelt maar gewoon nieuwsgierig/ benieuwd naar aangezien het hier zo stil is..

Uiteraard snap ik dat iedereen het vast erg druk heeft (ik zelf ook hihi en dat respecteer ik dan ook) maar toch vind ik het altijd wel prettig om op de hoogte te zijn of ongeveer een tijdspan te hebben. :)

bobo2000 schreef:
Duality schreef:
Werken jullie trouwens zoals bij veel meetings met een aflevertijd? Dus max 4 weken na de meeting ofzo?
Vroeg ik me af haha :)

Hebben jullie allemaal jullie besteltarieven op jullie websites staan? (voordat ik alles af ga lopen zoeken denk ik

Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar! :+

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 15:28

Hebben alle fotografen bokt?
Want heb alleen van Cynn, Jenn, Suus en mezelf foto's gezien al (en ik weet dat Vivian ook reageert in het topic)

Ik mis nog 1 email adres voor de foto's van Tim en Carel :D
Foto's zijn nog niet zover, maar die van Blacky zijn nu bijna klaar

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 20:48

Volgens mij hebben inderdaad niet alle fotografen bokt, maar zouden die evt iets via via ofzo Kunnen laten weten? :+

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 20:59

Dominique dr foto's staan online op de weebly nu.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 21:05

Ja want als ik heel eerlijk mag zijn vind ik de communicatie nu niet heel erg soepel loopt.. maar daar kan natuurlijk een reden voor zijn?? Of misschien wordt er gewoon overheen gelezen ofzo?

Vooralsnog zou ik het prettig vinden als de rest ook nog even antwoord geeft op mijn (en danique haar) vragen. :)

Maar ik durf t amper meer te vragen want dan ben ik de zeikerd straks :+

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 21:13

Duality schreef:
Ja want als ik heel eerlijk mag zijn vind ik de communicatie nu niet heel erg soepel loopt.. maar daar kan natuurlijk een reden voor zijn?? Of misschien wordt er gewoon overheen gelezen ofzo?

Vooralsnog zou ik het prettig vinden als de rest ook nog even antwoord geeft op mijn (en danique haar) vragen. :)

Maar ik durf t amper meer te vragen want dan ben ik de zeikerd straks :+

Ja precies! Voel me net een zeikerd ja haha terwijl ik enkel heel benieuwd bent hoe de foto's zijn enzo aangezien wij ook onze best ervoor gedaan hebben. :+

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 21:20

Zou Dominique de foto's ook kunnen mailen?

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 21:22

Ik ben het met Duality en Bobo eens. Lees hier weinig respons van de andere fotografen. Even een berichtje over de status is wel zo fijn.

Tevens zou een volledig overzicht van alle namen en emailadressen van de modellen vanuit de organisatie misschien wel prettig zijn?

Ik heb mijn betaalde shoots inmiddels afgerond en ben nu bezig met het eerste model van deze meeting. Keep u posted!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 21:54

Ik heb alles af en staat op de Weebly. Volgens mij heb ik dan aan alle vragen voldaan? :+
Hebben alle fotografen het email adres van Angela van Penthor? Zo niet kan ik die nog geven...

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 21:57

Ik mis nog n mailadres voor de foto's van Tim en Carel.
Verder doe ik mijn best om alles binnen 4 weken af te hebben. Maar op het moment even de nodige tegenslagen en problemen prive waardoor even alles op een laag pitje staat

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 22:37

Haha marlies ja doelde ook niet op jou want jij hebt wel overal al op gereageerd :)

En viv van jou weet ik het idd! Want wij hadden natuurlijk al contact over de andere foto's :D

Heeft dominique ook bokt? Of een fb pagina via waar ze bereikbaar is?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 23:04

Fotografen kunnen gewoon hun contact gegevens, prijzen of weet ik wat allemaal kwijt op de fotografen pagina als ze dat willen.
Bij eerdere meetings wees ik daar iedereen nog op, kan bewerkt en ingevuld worden naar wens, maar ik ga niet iedere dag kijken of mensen dat wel invullen en op vingers tikken als een moeder figuur wanneer het niet gebeurd.. Jemig.

En nee, er is geen uiterlijke datum wanneer alles af moet. We zijn anderhalve week verder, zitten in de vakantie periode dus wie weet zijn mensen wel weg en reageren even niet.. Vergaat nou de wereld? Nee. Ik kamp zelf met een depressie, mijn hoofd staat er niet naar maar ik heb ook nog foto's van andere meeting(s) die eerder waren en voorrang hebben. Give me a break.

En al hadden we een deadline.. Wat wil je dat ik doe als iemand, om wat voor reden dan ook, het niet af heeft? Een paar boze woorden op bokt schrijven ofzo?

Het gezeik over emailadressen heb ik nog nooit gehad en als een fotograaf dat graag wilt dan moeten ze t model zelf maar benaderen. Waarom zou ik dit moeten doen als tussenpersoon als rechtstreeks veel sneller gaat?

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 23:28

Het is niet aanvallend bedoeld Cynn. Mijn excuus als mijn reactie zo overkomt.

Volgens mij hebben de modellen echt wel begrip ervoor dat de foto's even op zich laten wachten. Niemand verwacht dat ze binnen 1,5 week van iedereen de foto's hebben lijkt me.

En voor mij persoonlijk, op de meetings waar ik tot nu toe ben gekomen, werd er eigenlijk altijd een contactlijst door TS verstrekt. Zeker als er ook modellen van buiten bokt mee hebben gedaan. Vandaar mijn vraag.

Inmiddels heb ik volgens mij nu alles compleet.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 23:56

Als ik om contactgegevens vraag van modellen of fotografen dan loopt de helft te steigeren want oh stel je toch voor dat je iets met mijn gegevens doet. Of gewoon helemaal niet reageren.. Of er overheen lezen.. Of toch op t laatste moment afmelden en dan mag ik weer als een idioot op zoek naar vervanging terwijl ik druk ben en hé als angst dat t toch weer niks wordt durf je al geen eens meer naar contactgegevens te vragen zowat..

Hoe duidelijk je alles ook bij elkaar zet.. Hoe vaak en hoe aardig je dingen ook vraagt.. Of hoe erg je ook smeekt op je knieën zowat of mensen gewoon alsjeblieft op tijd willen komen en wanneer je dan je eigen nummer geeft en aangeeft dat wanneer mensen bellen ik veel sneller kan reageren en graag op de hoogte blijf van dingen, zodat alles lekker blijft lopen.. dat het gewoon NIET gebeurd..

Ik doe het niet goed of het deugt niet.

Ben er zo klaar mee om mijn best te doen als organisatie en me zo respectloos te laten behandelen.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 01:05

Zo hallo! Wat reageer jij aangevallen en aanvallend zeg! Niemand valt je aan er worden gewoon wat logische vragen gesteld. Ook zie ik niemand hier die ook maar iemand respectloos behandeld maar dat kan aan mij liggen mocht je je wel respectloos behandeld voelen door mij hoor ik dat graag..

Wat je allemaal zegt hierboven kan ik me in vinden na het organiseren van meerdere meetings en ik snap je frustratie zeker, maar komop zeg je scheert nu iedereen over 1 en dat vind ik eerlijk gezegd niet tof.

Oh en nee natuurlijk we verwachten geen foto's binnen anderhalve week, maar vragen gewoon om een indicatie niks aanvallends of ergs aan. Is het nou zo moeilijk om even te zeggen goh wegens prive redenen kunnen de foto's wat langer duren? Volgens mij niet, want viv kon dat ook netjes melden nou prima dan weten we dat en dan houden we daar rekening mee. Je doet het overkomen alsof wij per se de foto's nu moeten punt uit. Als je gelezen had had je kunnen lezen dat het een pure interesse vraag was aangezien er bij veel meetings een richtlijn wordt aangehouden zo'n gekke vraag is dat niet. En nee we verwachten ook niet dat jij erachteraan gaat. Maar dan weet wel iedereen wat ze ongeveer kunnen verwachten.

De mensen die wel netjes reageren kunnen er weinig aan doen aan anderen die moeilijk lopen te doen over gegevens. Niet aan jou gericht hoor cynn maar nu is het iig duidelijk en ik vind het oprecht onwijs vervelend dat jij daar zo achteraan heb gezeten en snap ook zeker dat je zegt zoek t dan maar uit, heb je helemaal gelijk in. En ik snap ook de frustratie van heb afmelden etc maar bedenk ook dat de rest daar niks aan kan doen he?!

Je doet nu net alsof we jou allemaal aanvallen, maar dat doen we niet. Jammer dat je dat zo op moet vatten.

En ik vind het uiteraard onwijs vervelend voor jou dat je met jezelf zo in de knoop zit, maar het is niet helemaal eerlijk dit zo onwijs af te reageren op deze manier op deze meeting (ja ik ben zelf ook depressief geweest dus snap de uitbarsting wel hoor maar zoals je nu reageert is echt niet nodig)

Maar afijn jij hebt nu laten weten dat de foto's even op zich laten wachten, helemaal prima toch? was daar nou zo'n ophef voor nodig? Heel erg jammer dat deze meeting nu op deze manier zo'n nare toon krijgt. Volgens mij bedoelt niemand het slecht..
Laatst bijgewerkt door Duality op 29-04-16 01:30, in het totaal 4 keer bewerkt

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 01:21

Oeh toontje minder mag wel. Het is niet banketstaaf of aanvallend bedoeld.
Ik ben ook gewend van de meetings die ik heb bijgewoond, dat degene die het organiseert, ook alle contact gegevens regelen zoals bijv email adressen. Zodat een model niet 10x een fotograaf hetzelfde antwoord moet geven, maar het gewoon hup meteen voor iedereen in 1x duidelijk is. Contactgegevens vragen, is naar mijn idee, best normaal. Kijk dat niet iedereen een 06 wilt afstaan kan ik begrijpen, maar de meeste zijn niet te beroerd om hun email adres te delen..

Ik ga verder mee in wat Justine zegt. Er wordt gewoon gevraagd wanneer het ongeveer af zal zijn en of er een eventuele deadline aanhangt zodat de modellen ook weten hoelang zij op hun foto's moeten wachten :) Dat het wat langer duurt, kan altijd, maar als fotografen dat laten weten is dat wel zo fijn voor de modellen.

Dat mensen te laat komen, kan ook altijd gebeuren (terecht komen in een file, terwijl je toch op tijd bent vertrokken van huis, je verslapen ondanks dat je 3 wekkers hebt gezet, etc etc). En dat mensen niks van zich laten horen/makkelijk afmelden is ook geen verrassing meer tegenwoordig. Ja het is vervelend en ja het is banketstaaf, maar dat moet je niet te persoonlijk opvatten. En over het bellen. Juah nou heb ik daar geen problemen mee ervaren, maar je hebt ook mensen die liever niet bellen en graag een smsje/appje sturen :)

Niemand zegt ook dat je het niet goed doet of dat het niet deugd en ik zie niemand je respectloos behandelen hier in het topic. Kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent, maar dat soort dingetjes horen er wel vaak bij als je een meeting organiseert.. Dat je met jezelf in de knoop zit, dat kan natuurlijk, maar dan hoef je niet zo fel te reageren op de mensen hier die het ook alleen maar goed bedoelen.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-16 05:48

Dat mensen t hier normaal vinden dat er hard wordt gezegd dat na maar anderhalve week gelijk alles "doodbloedt " en de communicatie gelijk "slecht" is.. Terwijl er van alles in de OP staat en op de website.. Ja dat schiet bij mij t verkeerde keelgat in.

En als je t te laat komen zonder het te laten weten aan de organisatie terwijl er gewoon met een duidelijke reden waarom is gevraagd om te bellen, maakt me niet uit waarom want inderdaad omleidingen, file weet ik veel.. Maar 'normaal' en van deze tijd acht.. Ik sta daar nogal van te kijken.

Maar wellicht reageer ik inderdaad wel te overdreven en te fel, excuses, maar ik voel me nogal aangevallen hier en na altijd overal ja en amen op zeggen en lieve Cyn ontploft mijn bommetje ook eens. Ben er gewoon klaar mee en ja nu ik klote in m'n vel zit kan ik heftiger reageren.

Voor de rest ga ik niet meer reageren en kan je pb'en als je nog wat wilt weten.

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 09:47

Mijn reactie's was zeker niet aanvallend bedoeld als t zo overkomt. Ik ben enkel gewoon benieuwd wanneer alles ongeveer af is, omdat dat bij andere meetings wel eens anders gaat..

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 11:30

*knip*

Laat maar het heeft toch geen nut dit :+

Het is duidelijk dat iedereen wat anders is gewend bij meetings (zowel de fotografen als de modellen zijn het anders gewend zie ik). Geen probleem toch? Echt heel jammer dat deze meeting op deze manier nu een nare nasmaak krijgt. Terwijl nogmaals, niemand hier het kwaad of persoolijk/aanvallend bedoelt.

Meer zeg ik er niet over, laten we het topic maar weer gebruiken waar die voor bedoelt was. Mochten er persoonlijk nog problemen met mij zijn verneem ik deze graag via pb. (Dit is aan niemand persoonlijk gericht,zeg het er maar bij voordat het wel zo opgevat wordt)

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:47

Ik heb het eerste model af. De foto's van Blacky staan inmiddels op de site.

Ik werk overigens op basis van ochtendgroep - middaggroep en dan alfabetische volgorde.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:34

Oh even snel gekeken en wauw <3 zoals gewoonlijk heb je het monstertje weer eens prachtig vastgelegd onwijs blij hiermee dankje! :D

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 00:30

Geen dank Jus! Blij dat je ze leuk vindt!

Ook de foto's van Carel zijn af en staan op de site. Was zo lekker bezig vanavond. Maar nu ga ik toch echt m'n mandje in.