[P] Zonsondergang Scheveningen 2 mei.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DohoShots

Re: [P] Zonsondergang Scheveningen 2 mei.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 10:53

Hier staat een weercijfer 9 :+

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 11:03

Ik wou zeggen kreeg een appje in de groepsapp van robin daar zegt die ook een 9 :P
neerslagkans 2% en zon met af en toe wolken dus dat is wat mij betreft super toch? Beter als regen haha xd

Phiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 11:46

Ik heb er zin in in ieder geval! Met het weer moet het wel goed komen, staat niet slecht voorspeld vind ik ;)
Mag ik alleen wel vragen of iemand langs amsterdam, hoofdorp of leiden komt? En of ik dan misschien mee kan rijden ;)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:39

Oh groepsapp was er al? Daar wil ik ook graag bij :) Wel zo handig.
Schema wordt dus vanaf 18:30. Hoelaat verzamelen? Neem aan dat we om 18:30 al op het strand willen zijn? 18:00 verzamelen en hooguit 1815 richting strand of iets?

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 12:44

Klopt helemaal 6 uur verzamelen en dn uiterlijk kwart over gaan we lopen zodat we half 7 kunnen beginnen met de eerste ronde.

De gene die in de app willen moeten even een berichtje met telefoon nummer sturen dan voeg k je toe!

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 16:12

Phiep schreef:
Ik heb er zin in in ieder geval! Met het weer moet het wel goed komen, staat niet slecht voorspeld vind ik ;)
Mag ik alleen wel vragen of iemand langs amsterdam, hoofdorp of leiden komt? En of ik dan misschien mee kan rijden ;)

Al kom je met de bus naar leimuiden burgemeester bakhuizenlaan kun je met mij mee rijden dat is daar in de buurt

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 17:38

Bij deze het nieuwe schema dames.
We verzamelen nu om 6 uur bij de parkeerplaats.

Ik heb het 2e deel portret eruit gehaald. Dit is niet haalbaar als we een uur later beginnen sorry.
We doen nu gewoon 10 minuten portret 10 minuten los in de paddock en daarna doen we een half uur rijden. Daarna heb ik ruim een uur gerekend, dit is voor de mensen die nog willen blijven, dan kunnen er dus extra portret foto's gemaakt worden of langer gereden worden of andere dingen als die er zijn!

Ik hoop dat iedereen het er zo mee eens is en het zo goed gaat komen :D
Ik heb er in elk geval echt super veel zin in en ik hoop jullie ook!

nog wat belangrijke info;
-Voor de gene die nog in de groepsapp willen stuur even een PBtje!
- Kom allemaal alsjeblieft op tijd, zodat we niet in de knoop komen met het schema :)
- Als je de zee in wilt neem eventueel droge kleding mee, het is koud haha!
- Ik hoop dat er niemand meer afmeld nu, zo wel stuur mij even een whatsapp berichtje zodat ik zo snel mogelijk nog iemand kan zoeken. Maar ik hoop het niet!
- Mocht je onderweg problemen hebben of er iets is, bel mij even alsjeblieft!
- Verder zet je prethoofd op en doe je grapsokken aan en dan maken we er met ze alle een top meeting van *\o/*!

Afbeelding

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 18:51

Voor mij geen rijden :P ik ga el gewoon aan de wandel of de zee in als het weer mee zit

melanie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 19:33

Ik rij ook niet... Maar wil gaan proberen of Lisa aan de lange lijnen stukje in de zeebranding wil lopen beetje in het water.. :)

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 19:44

melanie20 schreef:
Ik rij ook niet... Maar wil gaan proberen of Lisa aan de lange lijnen stukje in de zeebranding wil lopen beetje in het water.. :)

Er wordt een paddock opgezet waar ze in kunnen als je dat wilt natuurlijk!

melanie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 20:48

RF_Pictures schreef:
melanie20 schreef:

Er wordt een paddock opgezet waar ze in kunnen als je dat wilt natuurlijk!

Ja ff kijken hoe ze is... Nog nooit op strand geweest.... En zou ook dubbel draden gemaakt worden dan ivm veulen

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 20:53

Ja vgm wel!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:45

Ik ben klaar voor de meeting! 5D mark lll is een feit! :D

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:48

taarss schreef:
Hier staat een weercijfer 9 :+

Weer veranderd continue, hier in Arnhem zou het noodweer worden en ik heb in de zon mijn paard staan poetsen :+

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:22

Tot mijn grote spijt moet ik helaas afzeggen... mijn paard heeft gisteren een behandeling gehad op de spieren en gewrichten en ik wist dat het niet goed zat echter ze bleek er toch nog wat slechter aan toe dan verwacht. Ze is dus flink onder handen genomen en heeft nu een aangepast programma. Over het strand rennen zit daar dus helaas echt niet bij. Vooral niet omdat ik onder het zadel nog een uur heen en terug zou moeten..
Ik ga dus de eerste reserve blij maken en mijn welgemeende excuses aanbieden. Vind het écht héél jammer maar ik kan echt niet komen met mijn paard.
Desondanks heel veel plezier en succes gewenst en volg het topic zeker voor het resultaat!

Groetjes, anja

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 10:28

Ik heb er zin in! Maar mis mogelijk wel een groom mij te helpen en aandacht te trekken van paardlief... ik hoop dat het veulen een invloed op haar heeft dat ze daar naar kijkt :P

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 10:39

Ik heb paarden geluiden op me telefoon dus komt wel goed

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 10:54

Dat fixen we wel hoor ik heb ook geluidjes genoeg haha!

Anja zal als ik al in de app zij, veel sterkte met fenna hoop dat ze er snel weer boven op is!
ik heb de eerste 3 mensen een pb gestuurd. Dus hoop dat 1 van de 3 kan anders stuur ik daarna de 4e ook een pbtje!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 13:56

Ik wacht onkeltje nog even af maar anders kan louise met ons mee gezellig!

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:49

Hallo allemaal,

ik sta als 2e reserve fotograaf op de lijst, en ik woon heel dichtbij deze fotomeeting locatie.
Ik wilde vragen of jullie het een probleem vinden, als ik misschien even kom kijken en een paar foto's maak? Ik denk vraag eerst even wat jullie er van vinden, om ineens zo op te duiken en jullie lastig te vallen wil ik totaal niet. Mocht het niet kunnen, wens ik jullie heel veel succes en plezier op de meeting. Ik kijk uit naar jullie foto's!

Groetjes Angela

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 16:00

Morning schreef:
Hallo allemaal,

ik sta als 2e reserve fotograaf op de lijst, en ik woon heel dichtbij deze fotomeeting locatie.
Ik wilde vragen of jullie het een probleem vinden, als ik misschien even kom kijken en een paar foto's maak? Ik denk vraag eerst even wat jullie er van vinden, om ineens zo op te duiken en jullie lastig te vallen wil ik totaal niet. Mocht het niet kunnen, wens ik jullie heel veel succes en plezier op de meeting. Ik kijk uit naar jullie foto's!

Groetjes Angela

Dat lijkt me eerlijk gezegd niet helemaal de bedoeling, dan heeft een aanmeldlijst natuurlijk geen zin meer :+ Dan kan iedereen zomaar binnen vallen haha. Maar dat is mijn mening natuurlijk.

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 16:38

Daarom vraag ik het eerst!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 16:39

Mee eens, zou erg gezellig zijn hoor angela begrijp me niet verkeerd maar dan wordt het erg druk dus ik wil het graag houden zoals het nu is! :) komen we iemand te kort en de eerste reserve kan niet dan mag je natuurlijk wel mee maar dan zal ik pben denk niet dat er nog iemand gaat uitvallen maar kan altijd! :)

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 16:42

Helemaal begrijpelijk, had ik ook wel verwacht. Ik dacht vragen kan altijd, ja heb je, nee kun je krijgen. Nogmaals veel succes en plezier iedereen!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 18:45

Dat is zeker waar! :)