Mag ik eerst hier nog alles voor deze shoot op tijd afkrijgen?Er liggen ook nog 2 bruidsjurken op de stapel en een 17 eeuwse working class woman
minikatje schreef:Mag ik eerst hier nog alles voor deze shoot op tijd afkrijgen?Er liggen ook nog 2 bruidsjurken op de stapel en een 17 eeuwse working class woman Lekker bezig! Ga je 2x trouwen?
Die van Ommen had ik ook nog niet eens gezien! Ik hoop dat ik nog als reservefotograaf mag fungeren Erg tof!
Hahaha herkenbaar, ik heb ook 2 bruidsjurken, erg he... En ben toch echt niet getrouwd en ga ook niet binnenkort trouwen. Maarja ze zijn zo mooi
Marlinda schreef:Hahaha herkenbaar, ik heb ook 2 bruidsjurken, erg he... En ben toch echt niet getrouwd en ga ook niet binnenkort trouwen. Maarja ze zijn zo mooi Je weet maar nooit. Heb je hem iig al in je kast hangen.
Haha dan zou ik wel goedkoop klaar zijn qua jurk Ik heb m'n 1e headdress sinds gisteren af, met de 2e ben ik nog bezig. Foto's volgen over ongeveer 2 weken, dan is Elfia dus kan ik 'm laten zien
Ketting gekocht voor bij mijn outfit. Heb ook een bloemenkrans voor op mijn hoofd maar daar heb ik nog geen foto van. Moet eerst mijn pruik stylen en dan kan de krans erop.