Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koekeroekus schreef:Nou moe, vandaag even te voet bij bussloo geweest. We zijn wel een poosje aan het zoeken geweest haha. Maar uiteindelijk wel de hindernissen gevonden.
Even de info.
Auto's met trailers moeten bij ingang 2 ( zie afbeelding) naar binnen. Daar is een brede slagboom waar we door kunnen. parkeren voor trailers is 8 euro!!!. Nu vind ik zelf wel dat het best een eindje lopen is vanaf ingang 2 naar de hindernissen en ik heb ontdekt dat je binnen bussloo door kunt rijden naar ingang 3. Ik weet niet wat jullie er van vinden maar dat leek mij wel handig.
Voor de mensen die zonder trailer komen, die kunnen dus ingang 3 nemen. parkeren kost dan 4 euro. Vanaf daar is het ook nog wel een stukje maar beter te doen dan vanaf ingang 2. En als wij met de paarden toch bij ingang 2 willen parkeren komen we daar langs. Maargoed, hier kunnen we nog even over discuseren.
[ [url=m/4AKVtv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hierboven dus het kaartje. Bij nummer 12 zijn de hindernissen. Ik vond ze er best aardig bij liggen moet ik zeggen. Hier en daar wel een slecht stuk of even iets waar je op moet letten maar niet zo slecht dat je er niet rijden kunt. Was hier en daar wel modderig maar hoop dat het tegen die tijd al wat minder is.