Ik heb ooit een poging vrijheidssdressuur gedaan maar het is zo niks voor mij.. Misschien lukt het met Viola wel.. Beer was altijd geobsedeerd door eten en scheurde de zakken van je jas, echt gemeen werd ie dan. Dat heb ik er af gekregen maar hij krijgt nooit snoep. Vandaag toevallig een paar brokjes en af en toe een appel maar verder moet ie het doen met gras, hooi en brok. Dus dat vrijheidsdressuur met plakjes wortel etc was echt een draaaaama!
De fotos die ik heb gezien zijn ondanks het weer echt mooi geworden! ben benieuwd! Nu allemaal lekker opwarmen!
MarlindeRooz
Geplaatst: 07-12-14 18:27
Ik heb wel veel geduld en ik kan het ook wel, maar Xander is zo'n dooie dat hij doet wat ik zeg en daar houdt het bij op. Best saai zonder eigen initiatief maar hij kan toch wel steigeren jambette, de spagaat, op het blok, flemen, shaken, kusje, kicken met achterbenen, begin spaanse pas, begin klassieke buiging en begin van het compliment. Maar heb het al veel te lang niet gedaan.
En Tim gaat alles uit zichzelf doen en is nogal dominant.
S_imonee
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-14 18:38
Hebben jullie het nog leuk gehad vanmiddag dames? Achteraf ben ik wel blij dat ik het afgelast heb, hier heeft het vanaf vanmiddag de hele middag geregend. Zelf Mata Hari wilde om drie uur al graag naar binnen (terwijl we haar normaal bijna moeten gaan halen ).
Ja ik vond het vanmiddag gezellig, foto's zijn niet zo mooi, vooral op het laatst wilde het niet met de regen. We hadden beter in de ochtend kunnen gaan, maar dat is altijd achteraf haha! Ik zal de datumprikker zo ook eens invullen!
OOOHHH! MOOI Jetske! Ik snap dat je als fotograaf kritisch naar jezelf toe bent maar ik ben er superblij mee! Heb zelden 'normale' foto's dus dit is echt een cadeautje.
xLianneZorro
Geplaatst: 07-12-14 19:50
Dus de volgende keer ga ik weer mee haha! Ben wel vblij dat ik eindelijk een foto heb met vriend en paard
Fijn! Wie weet is ze de volgende keer wel super braaf!
MarlindeRooz
Geplaatst: 07-12-14 19:55
Mooie foto's hoor, zeker voor dit soort weer dan is het volgens mij super lastig om van dieren die bewegen een foto te maken met een beetje een mooie belichting!
En Silas was braver dan ik verwachtte haha, Blixem ook! Hij heeft alleen op de terugweg lopen bokken en doen want Herlinde haar pony was een beetje druk en toen vond hij dat hij dat ook mocht doen. (mocht niet van Myrthe helaas )
ik heb de datumprikker ook ingevuld! (zie dat zondag 4 iedereen "ja" heeft en lianne "liever niet", bij de andere data staat er minimaal een "nee", dit gaat moeilijk worden haha )
Inderdaad S_imonee, het is onmogelijk dat iedereen kan op een bepaalde dag! Dat is gewoon het risico met een meeting in december dat het wordt opgeschoven ;p
_l_amanda_l_
Geplaatst: 07-12-14 20:35
Vind het knap dat jullie toch nog foto's zijn wezen maken! Het heeft hier vanaf een uur of twee aan één stuk flink geregend, kooouuud en nat bahbah... Ik stond voor deze meeting op reserve, maar -mocht nobje ook kunnen op de datum waar jullie hem naar gaan verschuiven-, mag ik de volgende ronde ook mee? Dan vul ik de prikker ook even in.. (heb geen uitnodiging gehad, zegt het ding..)